Energizer

گوشی هوشمند Energizer Power Max P600S محصولی عجیب با باتری 4500 میلی آمپری

هربار زمانی متوجه می‌شویم که یک برند شناخته شده با سال‌ها سابقه فعالیت اقدام به ساخت اسمارت‌فون‌هایی می‌کند که ما کاملا از آن‌ها بی‌خبر هستیم، شوکه خواهیم شد. شرکت هایسنس در نمایشگاه CES 2018 چنین وضعیتی داشت و امروز نیز انرجایزر در این موقعیت قرار دارد. بله، درست متوجه شدید؛ برندی که در زمینه ساخت باتری فعالیت می‌کند. ظاهرا سال‌هاست که این کمپانی مشغول تولید گوشی‌های هوشمند بوده و اکنون جدیدترین نمونه آن‌ها در بازار حضور دارد.

بهترین هدیه برای کاربران اندروید

اسمارت‌فون پاور مکس P600S انرجایزر مطمئنا کمی عجیب وغریب است؛ اما با این وجود دستگاه جالبی نیز خواهد بود. با مشاهده سبک طراحی بخش جلویی گوشی به یاد اسمارت‌فون ال‌جی V30 خواهید افتاد. اما این شباهت عمومی با چرخاندن گوشی و مشاهده بخش پشتی آن کاملا محو خواهد شد. در این قسمت شاهد بدنه‌ای از جنس فیبر کربن فاکس به همراه دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی و یک سنسور اثرانگشت هستیم.

همچنین P600S برخلاف انتظار بسیاری از کاربران مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 است. این هندست با سیستم‌عامل اندروید نوقا، تراشه هلیو P25 شرکت مدیاتک، حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی نمایش داده شد.

با این‌حال بدیهی است که ویژگی شاخص این گوشی و تنها عامل شهرت نام تجاری آن به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی دستگاه مربوط می‌شود. قطعا بایستی با یک نوبت شارژ، این گوشی برای مدت زمانی طولانی آماده به کار باشد. بر اساس ادعای انرجایزر، P600S با یک نوبت شارژ از 12 ساعت مکالمه پشتیبانی کرده و حداکثر تا 16.5 روز آماده به کار خواهد بود که ابدا بد نیست.

در صورتی‌که به هر دلیل علاقه‌مند به خرید این گوشی هستید، لازم است بدانید که مدل 32 گیگابایتی این هندست با 3 گیگابایت حافظه رم با قیمت 349 دلار فروخته می‌شود و نسخه 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت حافظه رم نیز 439 دلار قیمت خواهد داشت. P600S ماه آینده در اروپا عرضه می‌شود و در 3 ماهه دوم سال 2018 نیز در ایالات‌متحده ارایه خواهد شد.

5 در مورد “گوشی هوشمند Energizer Power Max P600S محصولی عجیب با باتری 4500 میلی آمپری”

  1. من از این گوشی ازسایت خریدم داخل جعبه کاور موجود نبود کل شهر گشتم همه مسخره ام کردند گفتند برو چین ازکجا کاور خریداری کنم راهنمایی کنید لطفا

    1
    2
  2. سلام
    گوشی انر جایزر p600s گوشی خیلی عالی هست برند اروپا و امریگاست در اصل شرکتش تو امریکاست و با این مشخصاتی که داره اگه سامسونگ یا هر گوشی چینی بخواهید بخری باید بالای 2800 م پول بدی باطری پرقدرت 4500میلی امپر

    1
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH