موتو ایکس 4

موتورولا یک نسخه جدید از موتو X4 را با 6 گیگابایت رم و اندروید اوریو عرضه کرد

موتورولا به‌تازگی یک نسخه جدید از موتو X4 را در بازار هند عرضه کرده است. این هندست از 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند، این در حالی است که نسخه استاندارد از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. از جمله دیگر تغییرات نسخه جدید می‌توان به حافظه داخلی 64 گیگابایتی و استفاده از اندروید 8 اشاره کرد. این اسمارت‌فون با قیمت تقریبی 393 دلار و به صورت انحصاری توسط دو فروشگاه Flipkart و Moto Hubs به فروش می‌رسد.

موتو X4 جدید از تمام قابلیت‌های جدید موجود در اندروید 8 پشتیبانی می‌کند. از جمله این ویژگی‌های می‌توان به انتخاب متن هوشمند، بهبود بخش نوتیفیکشن‌ها، پشتیبانی از split-screen و پشتیبانی از قابلیت‌های تکمیل خودکار پسورد نظیر 1Password و LastPass اشاره کرد. هم‌چنین به نسبت نسخه پایه، شارژدهی بهتری را شاهد هستیم.

موتورلا اعلام کرده است که ویژگی‌های نرم افزاری موجود در این نسخه در حال حاضر برای نسخه قدیمی منتشر نشده است، اما به‌زودی در نسخه قدیمی نیز شاهد این قابلیت‌ها خواهیم بود. پس از آن تفاوت اصلی این دو هندست به دو گیگابایت رم بیش‌تر در نسخه جدید محدود خواهد شد.

4 در مورد “موتورولا یک نسخه جدید از موتو X4 را با 6 گیگابایت رم و اندروید اوریو عرضه کرد”

  1. با توجه به بدنه ی فلزی و صفحه نمایش با سایز مناسب و بزرگ و همچنین باطری با ظرفیت بالا و سخت افزار میانرده اما جدید و قدرتمند،میتونه گوشی خوبی باشه کمااینکه از دوربین دوگانه و IP68 بهرمنده و برند اصیل و با کیفیت موتورولا رو هم یدک میکشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH