رفع محدودیت‌های اینستاگرام

قابلیت تماس ویدیویی به اینستاگرام افزوده خواهد شد

زمانی بود که از اینستاگرام تنها برای به اشتراک گذاشتن تصاویر استفاده می‌شد، اما پس از خرید این نرم‌افزار توسط فیس‌بوک، عملکردهای جدیدی برای آن تعریف شد.

فیس‌بوک به اشتراک‌گذاری ویدیو را در آن ممکن کرد و قابلیت پر طرفدار استوری را به آن اضافه کرد. حتی ویژگی ارسال پیام مستقیم به دیگر کاربران نیز اضافه شده و حال به نظر می‌رسد کاربرد این نرم‌افزار بیشتر نیز خواهد شد. احتمال آن وجود دارد که کاربران در آینده‌ای نزدیک قادر به برقراری تماس ویدیویی با این نرم‌افزار باشند.

به گزارش WABetaInfo، تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام در حال کار بر روی اضافه کردن قابلیت تماس ویدیویی به این نرم‌افزار هستند. کاربران آیکونی برای انجام این کار در سمت راست نویگیشن بار، به مانند واتس‌اپ، مشاهده خواهند کرد. در این گزارش آمده است این ویژگی برای کاربرانی که از طریق دایرکت با هم چت می‌کنند، فعال خواهد شد. این به معنی آن است که این قابلیت در صورتی فعال می‌شود که درخواست دوستی و صحبت توسط کاربر مقابل پذیرفته شده باشد.

گفته می‌شود قابلیت ذکر شده در حال گسترش است و تا زمان انتشار رسمی آن باید کمی صبور بود. هنوز اینستاگرام اعلام نظری در خصوص تایید یا رد این خبر نکرده است. البته با توجه به این که شرکت در حال کار بر روی نرم‌افزاری مستقل برای دایرکت مسیج است، پس افزودن این قابلیت دور از ذهن نخواهد بود.

4 در مورد “قابلیت تماس ویدیویی به اینستاگرام افزوده خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH