اپل تاثیر طرح تعویض باتری آی‌فون‌های قدیمی بر میزان فروش خود را حساب نکرده بود

بر اساس آخرین گزارش مالی اپل ، به نظر می‌رسد شرکت روی هم رفته سه ماهه مالی خوبی را پشت سر گذاشته است. آنها گزارش کرده‌اند که حدود 77.3 میلیون دستگاه آی‌فون فروخته‌اند که البته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به میزان 78.3 میلیون دستگاه، شاهد کمی افت فروش هستیم.

با وجود آن که تفاوت ناچیز است، اما باز هم برای اپل مقدار قابل توجهی محسوب می‌شود. شاید به همین خاطر باشد که سوال مربوط به طرح تعویض باتری آی‌فون‌های قدیمی به قیمتی بسیار کمتر از معمول و تاثیر آن در میزان تعویض گوشی‌های قدیمی با محصولات جدید مطرح می‌شود. سوالی که بر اساس گفته‌های مدیر اجرایی شرکت، تیم کوک، به ذهن مدیران اپل نرسیده بود:

ما این طرح را اجرا کردیم چون فکر می‌کردیم کار درست برای مشتری‌های خودمان همین است. نمی‌دانم چه تاثیری بر روی سرمایه‌گذاران ما خواهد داشت. هنگام تصمیم‌گیری در این خصوص، به این موضوع فکر نمی‌کردیم.

قابلیت‌های iOS

در هر صورت به نظر می‌رسد هزینه 29 دلاری برای بازگشت سرعت آی‌فون بسیار با صرفه‌تر از خرید آی‌فون X باشد. بر اساس خبرهای منتشر شده، اپل در کشورهای مختلف با شکایات زیادی در خصوص کند کردن آی‌فون‌های قدیمی روبرو است و باید منتظر عواقب تصمیم‌های بعدی اپل در این خصوص نیز باشیم.

2 در مورد “اپل تاثیر طرح تعویض باتری آی‌فون‌های قدیمی بر میزان فروش خود را حساب نکرده بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH