آفیس 2019 تنها بر روی کامپیوترهای با سیستم‌ عامل ویندوز 10 اجرا خواهد شد

انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت مجموعه نرم‌افزاری آفیس 2019 را در نیمه دوم سال 2018 عرضه نماید. این موضوع خبری خوب برای کسانی است که منتظر مشاهده و استفاده از ویژگی‌های جدید این مجموعه بهره‌وری هستند. اما در این‌جا نکته‌ای قابل تامل نیز وجود دارد.

به گفته مقاله‌ای از واحد پشتیبانی مایکروسافت (به نقل از وب‌سایت The Verge)، آفیس 2019 تنها روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز 10 اجرا خواهد شد.

با این‌حال پیش از آن‌که پیرامون این تصمیم موضع‌گیری کنید؛ خوب است بدانید این مسئله تنها در نسخه تک‌کاربره آفیس 2019 که به همراه اشتراک آفیس 365 عرضه می‌شود، اعمال خواهد شد. افرادی که فاقد حق اشتراک هستند و خریدهای یک‌باره را ترجیح می‌دهند، بایستی از اجرای سیستم‌عامل ویندوز 10 بر روی کامپیوترهای خود اطمینان حاصل کنند.

همگی می‌دانیم که مایکروسافت کاربران و شرکت‌ها را برای مهاجرت به ویندوز 10 تحت فشار شدیدی قرار داده است. اما قابل درک است که پس از سردرگمی به وجود آمده حول سیستم‌عامل ویندوز 8، تعدادی از کاربران نسبت به ارتقای سیستم‌عامل کامپیوتر خود مردد باشند.

علاوه بر این، مشکلات مربوط به آشنایی، عادت و سهولت استفاده وجود دارند که احتمالا باعث می‌شوند برخی کاربران از به‌روزرسانی سیستم‌عامل‌های خود طفره بروند. علاوه بر این نیازمندی‌های جدید، مایکروسافت اعلام کرده که پشتیبانی گسترده‌تر از نسخه دایمی آفیس 2019 برای مدت 2 سال اجرا خواهد شد که نسبت به دوره زمانی 5 ساله پیشین کوتاه‌تر است. با این‌حال پشتیبانی اصلی 5 ساله به قوت خود باقی خواهد ماند.

2 در مورد “آفیس 2019 تنها بر روی کامپیوترهای با سیستم‌ عامل ویندوز 10 اجرا خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH