مایکروسافت یک نسخه ضعیف‌تر از لپ‌تاپ سرفیس را با قیمت 799 دلار عرضه کرد

مایکروسافت سال گذشته لپ‌تاپ سرفیس را در حالی معرفی کرد که با داشتن قیمت 999 دلاری این گجت، شمار زیادی از کاربران توانایی خریدش را نداشتند. اگرچه لپ‌تاپ‌های ارزان‌تری وجود دارند، اما برای کسانی که از دل‌باختگان محصولات مایکروسافت هستند، باید بگوییم که یک نسخه از این لپ‌تاپ از این به بعد با قیمت 799 دلار فروخته خواهد شد.

بدیهی است که ارزان‌تر بودن 200 دلاری این لپ‌تاپ، تغییراتی را در سخت افزار مورد استفاده در آن به وجود خواهد آورد. به عنوان مثال در نسخه ارزان‌تر به‌جای استفاده از پردازنده اینتل Core i5، از یک پردازنده سطح پایین‌تر به نام اینتل Core M3 استفاده شده است.

هم‌چنین در این لپ‌تاپ می‌توانیم 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی اینتل اچ‌دی 615 را مشاهده کنیم. به جز موارد ذکر شده در سایر قطعات تفاوت خاصی را مشاهده نمی‌کنیم. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که با معرفی این نسخه، لپ‌تاپ سرفیس در همان محدوده قیمتی سرفیس پرو البته بدون قلم و کیبورد قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد لپ‌تاپ سرفیس گزینه بهتری برای خرید باشد.

لپ‌تاپ سرفیس جدید در حال حاضر تنها در ایالات متحده و از طریق فروشگاه مایکروسافت عرضه می‌شود.

2 در مورد “مایکروسافت یک نسخه ضعیف‌تر از لپ‌تاپ سرفیس را با قیمت 799 دلار عرضه کرد”

  1. قیمتش بسیار منطقیه.
    با توجه به کیفیت ساخت عالی٬ امکانات بالا و طراحی زیبا و خلاقیت و کاری که پشت اون بوده + نرم افزار آفیس به صورت مجانی میشه گفت عالیه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH