شیائومی 19 بهمن در هند محصولات جدیدی معرفی می‌کند؛ آیا ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم معرفی می‌شوند؟

کمپانی شیائومی سال گذشته از گوشی ردمی نوت 4 به عنوان اولین اسمارت‌فون سال 2017 خود در کشور هند رونمایی کرد. این دیوایس یکی از بهترین گوشی‌های به فروش رفته شیائومی در این کشور بوده و از آن‌جایی که چینی‌ها با استقبال غافل‌گیرکننده‌ای در هند مواجه شدند، تصمیم گرفتند که جانشین این اسمارت‌فون را طی روزهای آینده با نام شیائومی ردمی نوت 5 در کشور هند معرفی کنند.

انتظار داشتیم چینی‌ها در همین ماه گوشی جدید ردمی نوت 5 را معرفی کنند. این انتظار به حقیقت نزدیک شده و حساب توییتری هند پستی در همین خصوص منتشر کرده است. در این پست به وضوح نشان داده شده که محصول جدید در روز 19 بهمن در هند معرفی خواهد شد. اواخر سال 2017، شیائومی گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس را در کشور چین معرفی کرد. این کمپانی عادت داشت که هر ساله پس از معرفی این خانواده، اعضای جدید سری نوت را به نمایش بگذارد اما تاکنون این امر محقق نشده است. از آن‌جایی که عدد 5 در این پست به چشم می‌خورد دور از ذهن نیست که شاهد رونمایی از گوشی ردمی نوت 5 باشیم.

اعضای سری ردمی شیائومی همواره از نمایشگرهای 5 اینچی بهره‌مند بودند. این در حالی‌ است که اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت از نمایشگرهای بزرگ‌تر با اندازه 5.5 اینچی برخوردار بودند. از آن‌جایی‌ که اخیرا گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس با نمایشگرهای 5.7 و 6 اینچی در کشور چین معرفی شدند، برخی منابع خبری در این کشور پس از معرفی این دو اعلام کردند که شیائومی برنامه‌ای برای معرفی سری ردمی نوت 5 در کشور چین ندارد.

با این حال، گزارشی اخیرا منتشر شد که در آن ادعا شده بود به دلیل این‌که گوشی ردمی نوت 4 محبوبیت زیادی در کشور هند به‌دست آورد، کمپانی شیائومی ممکن است که گوشی ردمی 5 پلاس را با نام ردمی نوت 5 در کشور چین عرضه کند. این ادعا چندان هم بی‌اساس نیست. گوشی‌های ردمی Y1 و ردمی Y1 لایت که در کشور هند عرضه شده‌اند در واقع همان گوشی‌های ردمی نوت 5A و ردمی نوت 5A پرایمی هستند که در چین معرفی شده بودند.

تیزری که شیائومی هند منتشر کرده از معرفی اولین اسمارت‌فون سال 2018 شیائومی حکایت دارد اما کاملا مشخص نکرده که آیا این کمپانی گوشی ردمی نوت 5 یا ردمی 5 پلاس را روز 19 بهمن در هند معرفی خواهد کرد یا خیر. این احتمال نیز وجود دارد که چینی‌ها بخواهند گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس را تحت عنوان ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم در هند عرضه کنند.

شیائومی ردمی نوت 5 که از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد احتمالا از نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 450، 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی است. انرژی این دیوایس توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

در طرف دیگر، گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پرایم به نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 625، 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. دوربین این دیوایس نیز مشابه برادرش بوده و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

5 در مورد “شیائومی 19 بهمن در هند محصولات جدیدی معرفی می‌کند؛ آیا ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم معرفی می‌شوند؟”

  1. گوشی های شیائومی کیفیت خوبی دارن اما نمیدونم چرا بعد یکی ۲ سال مثل قدیم نیستن و شروع میکنن به کند شدن

    1. شما هنوز گوشی رو از نزدیک ندیدن بعد در موردش صحبت می کنی. میخوای برو گوشی سامسونگ بخر که کمپانیش حتی حاضر نیست چند گوشی رو هدیه به ایران بده و حاضره به ورزشکاران ما توهین کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH