گوگل به‌زودی یک کروم‌بوک مجهز به نمایشگر 4K عرضه خواهد کرد

نمایشگرهای فول اچ‌دی 1080p این روزها به جامع‌ترین استاندارد در نمایشگر لپ‌تاپ‌ها بدل شده‌اند. با این حال برخی تولیدکنندگان پا را فراتر نهاده و رزولوشون نمایشگرها را تا حدی افزایش دادند که امروزه شاهد عرضه محصولاتی مجهز به نمایشگرهای 2K و حتی 4K هستیم. علی‌رغم این‌که این قضیه درباره اکثر کروم‌بوک‌ها صادق نیست، انتظار داریم رویه فوق به‌زودی تغییر کند.

مطابق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوگل در حال کار بر روی یک کروم‌بوک جدید با نمایشگر 4K است. این ادعا بر پایه تعهدات اخیری است که نشان می‌دهد کروم‌بوک‌های 4K به‌زودی عرضه خواهد شد. این ادعاها زمانی مطرح شد که برای حل مشکل لوگوی بوت، گوگل تلاش کرده که این مشکل را رفع کند تا تجربه بهتری را در کروم‌بوک 4K و مخفیانه بعدی فراهم کند.

به عنوان یک امتیاز اضافه، این لوگو نه تنها بیش از حد گرد طراحی نشده، بلکه از رزولوشن بالاتری نیز برخوردار است. به این ترتیب می‌توان اطمینان داشت که این لوگو در کروم‌بوک‌های 4K آینده ما زیبا به نظر خواهد رسید.

البته هنوز دقیقا نمی‌دانیم که چرا گوگل از واژه “مخفیانه” استفاده کرده اما ممکن است از آن دست رازهایی باشد که آشکار شده و بیش‌تر جنبه یک شوخی و یا اذیت کردن را دارد! به هر حال این‌که در یک کروم بوک نیازی به وجود نمایشگر 4K حس می‌شود یا که خیر، نیاز به زمان بیش‌تری دارد اما در حال حاضر بالاترین رزولوشنی که گوگل در محصولاتش استفاده کرده، متعلق به نمایشگر پیکسل‌بوک است که رزولوشن 2400 در 1600 پیکسل دارد.

4 در مورد “گوگل به‌زودی یک کروم‌بوک مجهز به نمایشگر 4K عرضه خواهد کرد”

  1. صفحه نمایش 4k اصلا به درد لپتاپ ها نمیخوره زیرا مصرف رو فوق العده میبره بالا و به جی پی یو فشار میاد

  2. صفحه 4Kبه درد لب تاب نمیخوره چون فقط مصرف باطری میبره بالا برای کسی ک لب تاب داره موندگاری باطری براش خیلی اهمیت داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH