با کاپشن گرم کننده یونیورسال دیگر سرما برای شما معنا نخواهد داشت!

هرچند که بهار کم‌کم در حال نزدیک شدن است، با این وجود هنوز در نیمه زمستان هستیم و کافیست تا بار دیگر برف و سرمای وحشتناک سرتاسر کشور را فرا بگیرد. شما هر چه کاپشن و کت که دارید هم برای این امر اختصاص دهید باز ممکن است به نتیجه دلخواه که گرمابخش‌تان باشد، نرسید. خب شاید در این وضعیت بخواهید از یک کاپشن جدید اطلاع یافته و آن را به مجموعه تجهیزات زمستانی خود بیافزایید.

Helmed نام اولین گرم‌کننده کاپشن زمستانی یونیورسال در دنیاست که با استفاده از تکنولوژی Torch 2.0، دنیای گرم‌کننده‌ها را تغییر داده است. نسل دوم گرم‌کننده‌ها طوری طراحی شده تا از طریق نوار‌های چسبی و پد‌های متصل‌شونده، به خوبی توانایی اضافه شدن به هر نوع پوشش و کتی را دارا باشند. در این نسخه جدید، به‌روز‌رسانی‌های بسیار زیادی نسبت به نسخه اصلی Torch انجام شده است. از جمله دکمه خاموش و روشن جدید که می‌تواند با سرعت بسیار بالا تغییر در تنظیمات حرارتی را اعمال کند، همچنین کارایی پد‌های حرارتی، بیش از 30 درصد افزایش یافته و همین‌طور باتری که قادر است گوشی‌های هوشمند را نیز شارژ نماید.

این بخاری قابل حمل، دارای تنظیماتی با سه سطح حرارتی مختلف بوده و قادر است تا در هر بار استفاده بیش از 4 ساعت شما را گرم نگه دارد. تنها کافی‌ست با لمس دکمه آن سطح دمایی را تنظیم و دل‌گرم‌کننده‌ترین دمای مورد نیاز خود را انتخاب کنید، سپس پد‌های حرارتی به طور مستقیم، حرارت گرمایی را به سطح و درون بدن شما هدایت می‌نماید. طراحی جدید بند و قلاب‌های اتصالی نیز به صورتی است که این امکان را فراهم می‌آورد تا به صورت یکپارچه و در طیف وسیعی از لباس‌های انتخابی، قرار بگیرد.

قیمت این گرم‌کننده جالب 100 دلار است اما اعلام شده برای یک مدت محدود به قیمت حدود 80 دلار قابل سفارش است.

2 در مورد “با کاپشن گرم کننده یونیورسال دیگر سرما برای شما معنا نخواهد داشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH