Mi Mix 2s

شیائومی می میکس 2S در AnTuTu ظاهر شد؛ ثبت امتیاز 270 هزار با تراشه اسنپدراگون 845

گوشی شیائومی می میکس 2S به عقیده بسیاری از منابع خبری، اولین اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 خواهد بود. به تازگی تصویری از امتیاز یک دیوایس در بنچمارک Antutu منتشر شده که با توجه به شواهد موجود همان پرچمدار شیائومی است.

از آن‌جایی که این اسمارت‌فون تا به امروز با اسم رمز Polaris شناخته شده و در این بنچمارک نیز با این نام شناخته شده است می‌توان امیدوار بود که این بنچمارک متعلق به گوشی شیائومی می میکس 2S است. نکته دیگر درخصوص این تصویر، استفاده از جدیدترین نسخه این بنچمارک بوده که نحوه ثبت امتیازها در این نسخه با نسخه‌های پیشین تفاوت زیادی دارد. برای مقایسه، گوشی هواوی میت 10 پرو با تراشه کایرین 970 در نسخه قبلی این بنچمارک امتیازی حوالی 176 هزار به‌دست آورد اما در نسخه جدید به امتیاز 218 هزار دست یافت.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این اطلاعات درست باشد. در گذشته نیز شاهد رخ دادن اشتباهات زیادی در بنچمارک‌ها بودیم. به احتمال فراوان در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل که کم‌تر از یک ماه دیگر در شهر بارسلون برگزار می‌شود با پرچمدار جدید شیائومی ملاقات خواهیم کرد. گلکسی S9‌های سامسونگ نیز در این رویداد معرفی می‌شوند و مانند سال گذشته سامسونگ بخش عظیمی از تراشه اسنپدراگون 845 را برای پرچمدار خود پیش‌خرید کرده است. به هر حال هنوز اندکی زمان باقی مانده تا ببینیم آیا واقعا شیائومی می میکس 2S اولین گوشی مجهز به این تراشه است یا این‌که هر آن‌چه تاکنون در اخبار شنیدیم تنها شایعه‌ای بیش نبوده‌اند.

4 در مورد “شیائومی می میکس 2S در AnTuTu ظاهر شد؛ ثبت امتیاز 270 هزار با تراشه اسنپدراگون 845”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH