اچ‌تی‌سی U12

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی U12

انتظار می‌رود شرکت HTC نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، در هفته‌های آتی از گوشی پرچم‌دار جدید خود رو‌نمایی نماید.

احتمالا این گوشی، اچ‌تی‌سی U12 خواهد بود که تا به امروز شایعات بسیاری در مورد آن شنیده‌ایم. در حالی که هنوز خود شرکت اخبار رونمایی این گوشی جدید را تایید نکرده است، شایعه جدیدی در مورد U12 منتشر شده که ادعا می‌کند عرضه این گوشی در بهار امسال از شهر نیویورک آغاز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات این گوشی در دسترس نیست اما بدون شک در صورت معرفی، به عنوان یک گوشی پرچم‌دار تولید خواهد شد و بنابراین می‌توان انتظار داشت که مغز پردازشی جدید اسنپدراگون 845 کوالکام در این گوشی قرار بگیرد.

به علاوه تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که می‌توان از یک گوشی رده بالا سال 2018 مشاهده کرد از جمله صفحه نمایش بدون حاشیه نیز در آن وجود خواهد داشت. حتی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احتمالا دوربین دوگانه نیز در پشت گوشی همانند دیگر رقبا تعبیه شده باشد.

گزارشات قبلی نشان می‌دهد که شانس معرفی گوشی HTC U12 در کنگره جهانی موبایل 2018 بسیار ضعیف است و رونمایی از آن در مراسم جداگانه‌ای در فصل بهار برگزار خواهد شد. این مسئله به این معناست که حداقل تا چند ماه آینده خبری از عرضه رسمی این گوشی پرچم‌دار نخواهد بود.

3 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی U12”

  1. مدتها قبل htc 10 گرفتم مثل چیز پشیمونم … مشکل آنتن دهی 4G داره … خود گوشی مرورگرش کار نمیکنه و نت کلا تعطیله اما همین نت رو شیر کنی دستگاه مقصد با سرعت مناسب استفاده میکنه … ظاهرا مشکل جهانیه و هنوز هیچ آپدیتی برای رفع این مشکل ارائه نشده …. این شرکت کلا تو نرم افزار و بروز رسانی تعطیله و فقط نون برندشو میخوره … حیف ۱۶۰۰ که اون موقع پول دادم … دفترچه تلفن و پیامک هم که افتضاح.???????? راه حل هایی که تو سایت IFIXT ارائه شده بود نتیجه نداد.گارانتی وطنی این شرکت هم که شرکت های زیر راه پله ای هست????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH