یک قابلیت ویژه به ویندوز 10 افزوده می‌شود

همیشه ارتقای قابلیت‌های نرم‌افزاری در کنار سخت‌افزار یکی از راه‌حل‌ها برای جبران نیاز به بازده عملکردی بالا بوده است. در همین راستا، مایکروسافت تصمیم گرفته که قابلیت جدیدی به نام Ultimate Performance mode به ویندوز 10 اضافه کند که برای بهبود عملکرد دستگاه کاربردی خواهد بود.

هنگامی که در محیط ویندوز مدل‌های سه‌بعدی ایجاد می‌کنید و یا دیگر کارهای فشرده و سنگین را انجام می‌دهید، تمایل خواهید داشت که تمام قدرت و نیروی دستگاهتان را در اختیار داشته باشید. این چیز خوبی است؛ به‌خصوص آن‌که مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفته قابلیت جدیدی به ویندوز 10 اضافه کند که به موجب آن هنگام پردازش‌های سنگین از حداکثر توان دستگاه استفاده خواهد شد.

به سبب این قابلیت جدید که Ultimate Performance mode نام دارد، کاربرانی که از نسخه پرو ویندوز 10 برای امور کاری سنگین خود استفاده می‌کنند قادر خواهند بود که از بیشینه توان سخت‌افزاری دستگاه بهره ببرند. همان‌گونه که از نام این ویژگی جدید مشخص است، این قابلیت برای کسانی تدارک دیده شده که حتی حالت High Performance mode نیز برای انجام پردازش‌های فشرده و سنگین‌شان کافی نیست. در این حالت با حذف کامل ویژگی مدیریت انرژی، اندک تاخیرهای میکروثانیه‌ای در پردازش نیز از بین رفته و سرعت خام پردازش افزایش می‌یابد.

در حال حاضر قابلیت مذکور در لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها قابل تنظیم نیست اما مایکروسافت اشاره کرده که این امر ممکن است تغییر کند. ویژگی فوق به صورت دستی توسط کاربران قابل تنظیم است. علاوه بر آن چیزهای دیگری نیز در راه است.

مانند سامسونگ، مایکروسافت نیز قرار است از ایموجی‌های جدیدتر و بیش‌تری پشتیبانی کند. به علاوه این‌که از این پس می‌توان ایموجی‌های مختلفی را در زبان‌های بیش‌تری پیدا کرد. در به‌روزرسانی جدید این امکان برای کاربر فراهم شده که در زمینه دسترسی به فایل‌های سیستمی در برنامه‌های عمومی پلتفرم ویندوز کنترل بیش‌تری داشته باشد.

4 در مورد “یک قابلیت ویژه به ویندوز 10 افزوده می‌شود”

  1. به به چه چیز خوبی
    یه جا شنیده بودم که دیگه مایکروسافت قصد دادن ویندوز جدید نداره و فقط میخواد ویندوز 10 رو کامل تر کنه
    که همین گونه هم بنظر میرسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH