تصاویر زنده‌ای از ایسوس ذن‌فون 5 با حاشیه‌ای به مانند آی‌فون X منتشر شد

این روزها اخبار زیادی از رسانه‌های مربوط به حوزه فناوری در خصوص شرکت ایسوس و خانواده گوشی‌های مشهور تولدی آن، یعنی ذن‌فون منتشر می‌شود. تصاویر فاش شده از محصولات این خانواده تبدیل به پای ثابت اخبار شده‌اند. این بار نوبت به ذن‌فون 5 رسیده است و شاهد تصاویر فاش شده‌ای از آن هستیم که شباهت زیادش به آی‌فون X را نشان می‌دهد.

چندی پیش توییتی توسط RQandt منتشر شد که در آن به برخی مشخصات گوشی ایسوس X از جمله داشتن لبه‌ای در بالای صفحه نمایشگر به مانند آی‌فون X اشاره شده بود. همچنین او رندرهایی نیز به اشتراک گذاشته بود که به ادعای وی توسط یک تولیدکننده به دست وی رسیده است. به نظر می‌رسد این تصویر فاش شده نیز بی‌شباهت به آن رندرها نباشد و در واقعیت شرکت تایوانی در ‌ذن‌فون 5 و به تقلید از پرچم‌دار اپل از لبه‌ای در بالای نمایشگر استفاده کرده باشد.

این لبه در ذن‌فون 5 محل قرارگیری دوربین سلفی و همچنین اسپیکر مکالمه است. در رندرهای ذکر شده، در سمت چپ گوشی حسگری نیز تعبیه شده بود. جدای از این لبه، این تصویر نشان می‌دهد که با یک گوشی بدون حاشیه و با نسبت تصویری 18:9 روبه‌رو هستیم. به‌علاوه دکمه فیزیکی هوم نیز وجود ندارد که با این حساب یا باید حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه باشد و یا شاید هم باید منتظر یکپارچگی پنل صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت باشیم. رندرهای منتشر شده نشان از وجود حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه داشتند. دکمه‌های فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز در سمت راست دستگاه قرار دارند.

از ایسوس ذن‌فون 5 به‌صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد؛ رویدادی که از هم اکنون دعوت نامه‌هایی نیز برای حضور اصحاب رسانه در آن ارسال شده است.

2 در مورد “تصاویر زنده‌ای از ایسوس ذن‌فون 5 با حاشیه‌ای به مانند آی‌فون X منتشر شد”

  1.  گوشی ادم نباید پول به ایسوز بده، لبتاپ رو نمیدونم اما هنوز تو بخش موبایل مونده تا به سامسونگ و … برسه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH