سامسونگ گلکسی Gear S4 احتمالا به اندازه‌گیر فشار خون مجهز خواهد شد

اپل با تعبیه آپشن‌های سلامتی جالب در ساعت هوشمندش سر و صدای زیادی به پا کرد. البته بی دلیل هم نیست؛ بخش مراقبت از سلامت دارای یک صنعت 3 تریلیون دلاری است و داشتن حتی یک سهم کوچک از این صنعت می‌تواند درآمد و سود زیادی برای شرکت مربوطه داشته باشد. این ساعت به خاطر شهرتش  توانسته بخشی از یکی از بزرگ‌ترین مطالعات قلبی نیز باشد و کمپانی قصد دارد در آینده ویژگی‌های بیش‌تری را هم به آن بی‌افزاید.

چیزی که در دستبندهای سلامتی و ساعت‌های هوشمند فقدانش حس می‌شود، اندازه‌گیری فشار خون است. سامسونگ از گلکسی اس5 به بعد در تمام هندست‌هایش از اندازه‌گیر ضربان قلب استفاده کرده است اما فعلا هیچ محصولی در این حوزه‌ها نتوانسته فشار خون افراد را اندازه بگیرد، مگر این‌که از برنامه‌های شخص ثالث کمک بگیرد. البته این‌طور به‌نظر می‌رسد که پتنت جدید سامسونگ می‌خواهد یک تغییر دهنده باشد.

ساعت هوشمند به نمایش درآمده در این پتنت کوچک‌تر از  Omron HeartGuide تنها دستبند تناسب اندامی است که می‌تواند فشار خون را نیز اندازه‌گیری کند. ساعت به تصویر کشیده شده طبق یک اصل کاملا متفاوت ساخته شده و فشار خون شما را از طریق الگوریتم‌های رمزگشایی متفاوتی اندازه‌گیری می‌کند.

این ساعت اگر وارد دنیای واقعی شود می‌تواند یک پیشرفت در زمینه مراقبت‌های سلامتی باشد و فشار خون شما را به صورت مداوم اندازه‌گیری کرده و اگر نیاز باشد دکتر را خبر کند!

3 در مورد “سامسونگ گلکسی Gear S4 احتمالا به اندازه‌گیر فشار خون مجهز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH