منتظر ارزان‌ترین گوشی نوکیا باشید!

نوکیا اعلام کرده که در کنگره جهانی موبایل امسال حضوری فعال خواهد داشت؛ رویدادی که تا چند روز آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد. انتظار داریم نوکیا 1 به عنوان یک دیوایس ارزان قیمت در این نمایشگاه معرفی شود.

علی‌رغم اطمینان از حضور فعال نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال هنوز مشخص نیست که در این نمایشگاه دقیقا چه محصولاتی از این کمپانی معرفی خواهد شد. به لطف شایعات اخیر اکنون می‌توان حدس زد که دو گوشی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 کاندیدای حضور در این رویداد خواهند بود.

موضوع اصلی این مطلب در مورد نوکیا 1 است؛ دیوایسی که با کسب مجوزهای FCC نشان داده هم‌اکنون در مرحله دریافت تاییدیه‌ها و آماده‌سازی برای ورود به بازار قرار دارد. این اسمارت‌فون با برخورداری از شماره مدل TA-1071 و سخت‌افزاری رده‌پایین توانسته تاییدیه کمیسیون فدرال را کسب کند. این بدان معناست که نوکیا 1 خود را آماده حضور در بازارها کرده است. آن‌طور که اطلاعات این کمیسیون بیان می‌کند،گوشی نوکیا 1 از 134 میلی‌متر طول و 50 میلی‌متر عرض برخوردار است.

با توجه به قطر 136 میلی‌متری باید شاهد حضور نمایشگری حدودا 5.35 اینچی در آن باشیم اما طبق شایعات اخیر و البته رندرهای منتشر شده از آن که حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر به چشم می‌خورد، احتمالا سایز این صفحه نمایش به عدد 5 اینچ نزدیک‌تر است. در این لیست به مواردی چون بلوتوث نسخه 4، شبکه 4G LTE و وای‌فای تک بانده (2.4 گیگاهرتز) اشاره شده و جزئیاتی درخصوص باندهای شبکه، فرکانس سیگنال‌ها و وضعیت آنتن به ثبت رسیده است.

انتظار داریم که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 1، با یک گوشی فوق ارزان‌قیمت روبرو باشیم که قیمت آن حتی از قیمت 99 دلاری نوکیا 2 نیز کم‌تر باشد. پیش‌بینی این موضوع سخت نیست که نمایشگر نوکیا 1 نسبت تصویر 16 به 9 داشته و یک دوربین در جلو و یک دوربین در بخش پشتی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده داشته باشد.

3 در مورد “منتظر ارزان‌ترین گوشی نوکیا باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH