رندرهای جدید منتشر شده از نوکیا 7 پلاس طراحی این گوشی از تمام زوایا را نشان می‌دهند

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند که قرار است در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود، گوشی نوکیا 7 پلاس است. پیش از این رندرهای مختلف و حتی یک مورد تصویر زنده نیز از این گوشی منتشر شده بود. حال رندرهای جدید این گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهند.

نوکیا 7 پلاس احتمالا اولین گوشی شرکت فنلاندی بر مبنای اندروید وان خواهد بود. رندرهای جدید تایید می‌کنند که این گوشی جدید در رنگ‌های سفید و سیاه در دسترس قرار می‌گیرد. هر دو رنگ گوشی با لبه‌هایی به رنگ نارنجی، نشان برند نوکیا، حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه عرضه می‌شوند.

نوکیا 7 که از اکتبر سال 2017 به صورت انحصاری در چین عرضه شده بود، دارای بدنه‌ای متشکل از شیشه و فلز بود. انتظار می‌رود نوکیا 7 پلاس دارای بدنه یکپارچه آلومینیومی-سرامیکی باشد.

همچنین این گوشی اولین مدل تولیدی شرکت خواهد بود که دارای نسبت تصویری 18:9 است. گفته می‌شود نمایشگر آن 6 اینچی و با کیفیت FHD است. پردازشگر به کار رفته هم اسنپدراگون 660 خواهد بود که به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارایه می‌گردد.

دوربین سلفی نوکیا 7 پلاس 16 مگایپسلی و برای دوربین اصلی نیز از سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی کارل زایس استفاده شده است. این گوشی با نسخه خام و خالص اندروید اوریو عرضه می‌شود و دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی‌های نوکیا مانند کیفیت صدای OZO و حالت تصویربرداری Bothie خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها، گوشی جدید نوکیا دارای برچسب قیمتی 492 دلاری است.

4 در مورد “رندرهای جدید منتشر شده از نوکیا 7 پلاس طراحی این گوشی از تمام زوایا را نشان می‌دهند”

    1. عرفان مهرویی

      اینکه نوکیا از سامسونگ بهتره رو موافقم
      ولی شما یه تستی هم ال جی بزن ببین کیفیت یعنی چی.
      از میان رده اش تا برو بالا. کیفیت طراحی و سخت افزارش عالیه

  1. نوکیا خیلی خوب داره پیشرفت میکنه تو طراحی گوشی هاش اینجوری پیش بره برمیگرده به روزای اوج خودش مثل قدیم اما پر قدرت تر و بهتر از قبل

    1. عرفان مهرویی

      روزهای اوج نوکیا مرد
      دور دور ال جیه
      هر کی طرفدار نوکیاست گوشی ال جی دستش بگیره متوجه میشه که چی میگم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH