یک تلفن همراه با قدرت باتری باورنکردنی رونمایی می‌شود

مدت زیادی طول کشید تا پرده از سر باتری 16000 میلی‌آمپر برداشته شود اما واقعا ارزشش را داشت کمی منتظر بمانیم. دیروز ما شاهد لبه پایینی گوشی پاور مکس P16K پرو انرجیازر (Energizer Power Max P16K Pro) بودیم و امروز نیم نگاهی نیز به لبه بالایی آن خواهیم انداخت.

یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس که گوشه‌های آن گرد شده است. به نظر می‌رسد دوربین هشت مگاپیکسلی سلفی گوشی خود دارای فلش اختصاصی نیز هست و دوربین پشت 16 مگاپیکسل خواهد بود. پردازنده هلیوس P23 مدیاتک، شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه درونی نیز در دل آن قرار داده شده است. طراحی آن نیز با طرح گوشی پاور مکس P600S، شباهت بسیار زیادی دارد (از لحاظ صفحه نمایش، پردازنده و دوربین دوگانه). اما نه همه چیز، بله همان طور که از انرجیازر انتظار داریم تفاوت در باتری است.

پاور مکس P600S دارای باتری 4500 میلی‌آمپر است در حالی که گوشی پاور مکس P16K همانطور که از اسمش پیداست دارای یک باتری بسیار قدرتمند و رکورد شکن با ظرفیت 16000 میلی‌آمپر است. سیستم عامل اندروید اوریو نیز که به انجام امورات گوشی خواهد پرداخت قطعا از داشتن چنین منبع قدرتی راضی و خشنود خواهد بود!

با این حال پاور مکس P16K پرو از لحاظ اندازه و ظاهر تفاوت چندانی با پاور مکس P600S ندارد و حدود 300 گرم وزن خواهد داشت. انرجیازر نیز در نمایشگاه MWC 2018 غرفه‌ای‌ را برپا خواهد کرد تا قدرت باتری P16K را به رخ جهانیان و رقبا بکشد (البته اگر رقیبی برای این ابر باتری وجود داشته باشد).

3 در مورد “یک تلفن همراه با قدرت باتری باورنکردنی رونمایی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH