آنر پلی 7C هواوی با قابلیت تشخیص چهره به‌زودی معرفی می‌شود

براساس یک تیزر رسمی که از سوی کمپانی هواوی بر روی وب‌سایت Weibo منتشر شده است، اسمارت‌فون آنر پلی 7C در روز 12 مارس رسما معرفی خواهد شد. این پست شامل یک تصویر با چندین شی در قالب مشابه با یک گوشی‌هوشمند است و این اشیا چندین مشخصه مهم گوشی را نمایش می‌دهند.

وجود دوربین و لنز در بخش پایینی تصویر از وجود سیستم دوربین کاملا نوآورانه در این هندست حکایت دارند؛ اگرچه پیش‌بینی می‌شود این اسمارت‌فون قیمتی مقرون به‌صرفه داشته باشد. در حقیقت انتظار می‌رود آنر پلی 7C با 4 دوربین عرضه شود که 2 عدد از آن‌ها در قسمت جلویی و 2 عدد دیگر در بخش پشتی دستگاه قرار خواهند داشت.

با توجه به وجود یک ماسک در این تیزر می‌توان حدس زد که آنر پلی 7C از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند و همچنین دوربین سلفی از حالت زیبایی (beauty mode) بهبودیافته بهره‌مند خواهد بود. در این تیزر مشخص نشده است که آیا عملکرد تشخیص چهره، مبتنی بر یک سنسور عمقی است یا تنها مشابه با قابلیت فیس‌آنلاک، ماهیتی نرم‌افزاری دارد. اخیرا ویژگی فیس‌آنلاک از طریق ارایه یک بسته به‌روزرسانی بر روی برخی دستگاه‌های شرکت هواوی ارایه شده است.

صرف‌نظر از جایگاه اقتصادی این محصول، بهره‌گیری از یک حسگر سنجش عمق مشابه نمونه موجود در گوشی آی‌فون X مطمئنا عملکرد ایمن‌تر سیستم تشخیص چهره را به دنبال دارد و دور زدن آن‌ را دشوارتر خواهد ساخت. آنر پلی 7C مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و حواشی باریک است. همچنین در بخش فوقانی تصویر 2 سیم‌کارت و یک کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل مشاهده است.

این بدان معناست که گوشی مذکور دارای درگاهی برای استفاده از 2 سیم‌کارت خواهد بود و حتی با وجود یک درگاه اختصاصی برای کارت حافظه، احتمالا برای استفاده هم‌زمان کاربران از هر 2 درگاه سیم‌کارت محدودیتی وجود نخواهد داشت. حدودا 1 ماه پیش گوشی آنر پلی 7C رسما گواهینامه TENAA را برای 3 مدل مختلف با شماره‌های LND-AL30 ،LND-AL40 و LND-TL30 دریافت کرد. در رندرها این اسمارت‌فون با طراحی یکپارچه فلزی، نمایشگر 18:9، حسگر اثرانگشت در بخش پشتی دستگاه و 4 دوربین به نمایش درآمده است.

2 در مورد “آنر پلی 7C هواوی با قابلیت تشخیص چهره به‌زودی معرفی می‌شود”

  1. عرفان مهرویی

    به نظرم محصولات هواوی از نظر قیمت یک رده بالاتر قیمت گذاری میشن. یعنی گران عرضه می شن با توجه به کیفیت و کارایی محصولاتش. اگر میخواد مثل ال جی و اپل موفق بشه باید حداقل کیفیت محصولاتش را تا حدود زیادی بالا ببره با حفظ همین قیمت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH