تصویری زنده از هواوی P20 لایت منتشر شد

خانواده هواوی P20 در تاریخ 27 مارس به صورت رسمی در شهر پاریس رونمایی خواهند شد، اما ظاهرا تا زمان گفته شده هیچ نکته مبهمی در خصوص این سری باقی نخواهد ماند. در آخرین اطلاعات و تصاویر فاش شده از این محصولات، تصویری از نسخه آبی رنگ پی 20 لایت منتشر شده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصویر تنها نمای پشت گوشی را به ما نشان می‌دهد. چندی پیش تصویری توسط توییتریست مشهور evleaks منتشر شد که ادعا شده بود نمونه اولیه پی 20 لایت است. با دقت در این تصویر می‌توان به راحتی تشابه آن با تصویر یاد شده را مشاهده کرد.

گفته می‌شود پی 20 لایت دارای یک صفحه نمایش 5.84 اینچی با کیفیت 1080p و پردازنده کایرین 659 خواهد بود. دو دوربین در پشت دستگاه حضور خواهند داشت که دوربین دوم 2 مگاپیکسل بوده و تنها برای درک عمق تصاویر گرفته شده استفاده می‌شود و خبری از لنزهای لایکا نیست. این گوشی با قیمت 370 یورو در اروپا عرضه خواهد شد. البته تا مراسم رونمایی و تایید رسمی اطلاعات گفته شده باید منتظر باشیم.

6 در مورد “تصویری زنده از هواوی P20 لایت منتشر شد”

  1. خودم گوشی هواوی داشتم و چند تا هم برای دیگران خریدم و خوشبختانه همه راضی بودیم.
    اما باید بگم متاسفم کمپانی های با اصالتی مثل hTC باید ضرر بدند و هواوی با این سطح از کپی کاری انقدر فروش کنه.
    تا همین چند ماه پیش فن های هواوی میگفتن این شرکت راهشو پیدا کرده و نه بنجل سازه نه کپی کار ، اما میبینیم در سال 2018 هم دست از این کار برنمیداره و نشون دهنده فرهنگ اقتصاد چینی هست. نمیگم به امید نابودی و ضرردهی شرکت های چینی!!! به امید اوج گرفتن شرکت هایی که حقیقتا هزینه تحقیق و توسعه برای ساخت یک محصولشون یک جستجوی ساده در اینترنت نیست!

  2. @سجادملکی
    هیس داداش فنای اپل منفی بارونت میکنن خود شیائومی هم از شارپ اکوا کپی کرده اپل هم از رو دست هر دو بعد فن اپلی ها میگن ….ار طراحی هست اپل

  3. من نمیدونم این کلمه کپی برداری چیه افتاده تو دهن این ملت همیشه در صحنه ایران تا تقی به توقی میخوره هی میان میگن این کپی فلانه,اگه مبنا بر ابن باشه آیفون ایکس خودش کپی شده از شیایومی mi mix هستش

  4. با اینکه طراحیش کپی هست و بهش نقد میشه، اما هواوی دقیقا میدونه چکار کنه که فروش خوبی داشته باشه
    بازارهایی هستن که از این نوع طراحی استقبال می‌کنن

  5. جانی آیو هم زحمت زیادی میکشه.
    Iphone 6
    6+
    6s
    6s+
    7
    7+
    8
    8+
    واقعا چهار سال یه طرح رو پشت سر هم زدن خیلی وقت زیادی میبره.
    و چند سال متوالی زحمت برای چرخش نود درجه ایی دوربین پشت برای طراحی آیفون 10(فاجعه طراحی دوربین – چراغ راهنما)
    ????????????????????????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH