آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی Mi Mix 2S

با وجود باقی ماندن تنها دو هفته به رونمایی رسمی از پرچم‌دار جدید شیائومی، یعنی می میکس 2S، هر روز شاهد انتشار تصاویر بیشتری از این گوشی در Weibo هستیم. تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند، طراحی نمای جلو و پشت دستگاه را به خوبی نشان می‌دهند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، می‌توان گفت حاشیه‌های این گوشی در طرفین آن کمتر از قسمت پایینی است. فایل‌های فرم‌ور منتشر شده این محصول مشخص کرد که دوربین سلفی در حاشیه پایینی تعبیه شده است. شیائومی با انتشار تیزری به طرفداران اعلام کرد که می میکس 2S قابلیت شارژ بدون سیم را خواهد داشت. در تصاویر فاش شده، ظاهرا قاب پشت گوشی شیشه‌ای است. استفاده از پنل شیشه‌ای در گوشی‌های هوشمند کار شارژ بی‌سیم را در دستگاه بهبود می‌بخشد.

قاب مشکی گوشی نشان از وجود حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه دارد؛ در حالی که پیش از این در برخی اخبار و تصاویر خبر از وجود حسگر یکپارچه اثر انگشت با صفحه نمایش در این گوشی بود. در گوشه بالایی سمت چپ نیز دوربین‌های دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته‌اند که توسط فلاش LED از هم جدا می‌شوند.

در هر صورت باید عنوان کرد بسیاری از تصاویر منتشر شده از می میکس 2S یکدیگر را نقض می‌کنند و احتمال آن وجود دارد که ما در این تصاویر تنها با یک نمونه اولیه مواجه باشیم. مطمئنا تا زمان باقیمانده به معرفی رسمی این محصول شاهد انتشار تصاویر بیشتری از آن خواهیم بود.

3 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی Mi Mix 2S”

  1. این که هنوز ظاهر اصلی نیست من تا به حال چندین ظاهر رو دیدم. باید منتظر معرفیش بود. همیشه یک ظاهر متفاوت از شیائومی هست که اونو از بقیه متمایز میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH