هواوی آنر 7X قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره را از طریق به‌روزرسانی دریافت کرد

آنر که به عنوان زیرمجموعه‌ای از کمپانی هواوی شناخته می‌شود اخیرا اعلام کرد به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی آنر 7X منتشر کرده که قابلیت تشخیص چهره را برای این میان‌رده دوست‌داشتنی به ارمغان می‌آورد.

با انتشار این آپدیت که از طریق OTA منتشر شد، گوشی آنر 7X به سومین محصول این کمپانی چینی تبدیل می‌شود که از این قابلیت کاربردی بهره‌مند شده است. پیش از این گوشی‌های آنر V10 (که در بازار جهانی با نام آنر ویو 10 شناخته می‌شود) و آنر 9 لایت این ویژگی جذاب را دریافت کرده بودند.

در حالی‌که سری اول انتشار این بسته آغاز شده، پیش‌بینی‌ها بر این است که تا اواسط ماه مارس کار انتشار این به‌روزرسانی به پایان برسد. معاون بخش کسب‌وکار هواوی اعلام کرد:

قابلیت هوشمند تشخیص چهره معمولا در گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما آنر این ویژگی امنیتی را به دیوایس‌های ارزانی مانند آنر 7X آورده است.

گوشی آنر 7X از یک نمایشگر 5.93 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) برخوردار است که نسبت تصویر 18 به 9 را در بر دارد. تراشه هشت هسته‌ای کایرین 659 به عنوان قلب تپنده این میان‌رده فعالیت کرده که از چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته A53 دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است. آنر برای این هندست  4 گیگابایت رم در نظر گرفته که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

این گجت در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده که می‌توان از طریق کارت حافظه تا 256 گیگابایت دیگر به این فضا اضافه کرد. اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 وظیفه هدایت این مجموعه را بر عهده داشته و یک باتری 3340 میلی‌آمپری انرژی این گوشی را تامین می‌کند. پشتیبانی از دو سیم‌کارت با شبکه 4G LTE، سازگاری با VoLTE، وای‌فای، GPS، بلوتوث نسخه 4.1 ، جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت میکرو یو‌اس‌بی را باید از دیگر مشخصات آنر 7X عنوان کرد.

2 در مورد “هواوی آنر 7X قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره را از طریق به‌روزرسانی دریافت کرد”

  1. با قیمتی که داره خداییش میارزه و شما تا 1.400 نمیتونید چنین گوشی ای پیدا کنید
    خریدش برای کسایی که نمیخوان بیشتر از 1.200 هزینه کنن پیشنهاد میشه

  2. عرفان مهرویی

    هواوی هم شد برند آخه؟ این برند فقط کارش اسکی رفتن از رو برندهای معتبری مثل اپل و ال جی و … هست. واقعا چیزی نداره که بشه روش حساب کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH