کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2018 اپل در روز 4 ژوئن آغاز می‌شود

بیست‌ و نهمین کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2018) در روز 4 ژوئن آغاز و تا روز 8 ژوئن ادامه پیدا می‌کند. این رویداد در مرکز کنفرانس McEnery شهر سن‌خوزه در ایالات کالیفرنیا برگزار می‌شود. اکنون توسعه‌دهندگان از طریق مراجعه به وب‌سایت WWDC می‌توانند تقاضای خود برای دریافت بلیط شرکت در این رویداد را ثبت نمایند.

در صورت ثبت درخواست، نام شما در فهرست سایر توسعه‌دهندگان بی‌شماری قرار می‌گیرد که همگی امیدوارند در این مراسم حضور داشته باشند. اما گزینش افراد تنها به شکل تصادفی انجام می‌شود و در صورت تخصیص قرعه به نام شما، کارت‌اعتباری مربوط به شناسه اپل آی‌دی شما به مبلغ 1599 دلار آمریکا شارژ خواهد شد. برای آن دسته از افرادی که در ایالات‌متحده زندگی نمی‌کنند، حساب کاربری آن‌ها به میزان معادل این مبلغ با ارز محلی شارژ می‌شود.

سال گذشته در رویداد WWDC از سیستم‌عامل iOS 11 ،WatchOS 4، دو تبلت آی‌پد پرو جدید، اسپیکر هوشمند اپل با نام هوم‌پاد و کارکرد جدیدی برای دستیار مجازی سیری رونمایی شد. امسال شرکت اپل سیستم‌عامل iOS 12 را معرفی خواهد کرد. همچنین می‌توان شاهد رونمایی از تبلت آی‌پد پرو جدید با نمایشگر لبه به لبه، دوربین TrueDepth و فناوری فیس آی‌دی بود. به عبارت دیگر انتظار می‌رود برخی از ویژگی‌های گوشی آی‌فون X اپل در تبلت‌های جدید و رده بالای این شرکت به کار گرفته شوند.

بعلاوه پیش‌بینی می‌شود اپل مدل دیگری از سری گوشی‌های ارزان‌قیمت آی‌فون SE خود را معرفی نماید. بر اساس شایعات، آی‌فون SE 2 مجهز به نمایشگر کمی بزرگ‌تر 4.2 اینچی به همراه تراشه A10 فیوژن تولید سال 2016 اپل خواهد بود. گفته می‌شود این هندست مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 128 گیگابایت حافظه اصلی است و برخلاف مدل سابق، آی‌فون SE 2 از نسل دوم فناوری فیس آی‌دی با عملکردی سریع‌تر بهره‌مند خواهد شد.

برای احراز شرایط لازم جهت شرکت در قرعه‌کشی، شما بایستی از صبح امروز عضو برنامه توسعه‌دهندگان اپل و یا برنامه سازمانی توسعه‌دهندگان این کمپانی باشید.

2 در مورد “کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2018 اپل در روز 4 ژوئن آغاز می‌شود”

  1. اپلم هم ۴ تا گوشی درست حسابی اخر نتونست بسازه بی عیب ایراد..ایفون ایکس زد ک اونم کلی مشکلات داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH