شیائومی از ترازوی ترکیبی Mi Body رونمایی کرد

شیائومی از ترازوی ترکیبی Mi Body در هندوستان رونمایی کرد. این دستگاه به هنگام وصل شدن به نرم‌افزار Mi Fit می‌تواند اطلاعات مختلفی از وضعیت بدن فرد را نشان دهد.

ترازوی ترکیبی Mi Body در نگاه اول به‌مانند یک ترازوی دیجیتال است. برای پوشش سطح این دستگاه از شیشه حرارت دیده شده با پرداخت ضد لغزش کمک گرفته شده تا هنگام خیس بودن پاها نیز بتوان از این ترازو استفاده کرد. نمایشگر LED بزرگ این ترازو هنگام قدم گذاشتن بر روی محل تعیین شده روشن می‌شود و به صورت خودکار نور صفحه را مطابق محیط تنظیم می‌کند.

همگام‌سازی این ترازو با نرم‌افزار Mi Fit به واسطه بلوتوثی انجام می‌شود که از نسخه چهارم این فناوی بهره‌مند است. علاوه بر همه این موارد باید گفت که می‌توان بر روی این گجت تا 16 پروفایل برای افراد مختلف ایجاد کرد. این دستگاه به صورت هوشمند رده سنی کاربر را تشخیص می‌دهد. ترازوی Mi Body می‌تواند اطلاعاتی مانند وزن، نمایه حجم بدن، چربی بدن، حجم عضلات، درصد آب، حجم استخوان‌ها، چربی شکمی، متابولیسم اصلی و برخی دیگر از مشخصات را نشان دهد.

از این اطلاعات می‌توان برای برنامه‌ریزی ورزشی یا حفظ روند سلامت شخص استفاده کرد. گفتنی است نرم‌افزار Mi Fit برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس در دسترس قرار دارد. ترازوی ترکیبی Mi Body از چهار باتری AAA استفاده کرده و قادر است تا 8 ماه به کار خود ادامه دهد. قیمت این محصول 30 دلار در نظر گرفته شده است.

5 در مورد “شیائومی از ترازوی ترکیبی Mi Body رونمایی کرد”

  1. من خیلی وقته قصد خرید یک ترازو رو دارم ، قصد خرید نسخه ۱ این مدل رو داشتم ، که شنیدم نسخه ۲ هم امده ، امکاناتی بیشتری رو هم داره ، بالاخره یک سایت موجود اش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH