برودکام به صورت رسمی از پیشنهاد تصاحب کوالکام صرف نظر می‌کند

چندی پیش در یک گزارش ادعا شده بود که برودکام از پیشنهاد خود درخصوص تصاحب شرکت کوالکام صرف نظر خواهد کرد. ظاهرا این ادعا به حقیقت پیوسته و این شرکت به دنبال تدارک نشستی خبری برای اعلام رسمی این موضوع است.

برودکام اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

اگرچه از نتیجه کار ناامید شدیم اما برودکام از دستورات پیروی خواهد کرد. ما به سوی اهداف والای خود پیشروی کرده و جلسه‌ای ویژه با سهام‌داران خود تاریخ در 23 مارس برگزار خواهیم کرد. هیئت مدیره و تیم مدیریتی برودکام به طور صادقانه از حمایت سهام‌داران و مسئولین کوالکام در طی اجرای این فرآیند سپاس‌گذاری می‌نماید.

برای کسانی که از این موضوع اطلاعی ندارند باید گفت که برودکام چندی پیش نسبت به تصاحب شرکت کوالکام ابراز علاقه کردند. واکنش اولیه کوالکام مقاومت در برابر این پیشنهاد بود اما پس از مدتی با دید بهتری نسبت به آن برخورد کرد. در این میان وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانه‌ای  اعلام کرد که دیدگاه مثبتی نسبت به این قضیه ندارد.

این موضوع سریعا توسط دولت ایالات متحده دنبال شد و سرانجام قضیه آن شد که اهالی کاخ سفید با اجرای این معامله مخالفت کردند. به این ترتیب باید پرونده برودکام-کوالکام را مختومه دانست اما این پایان کار نبوده و قصه‌ای تازه در حال شکل‌گیری است زیرا خبرهای جدید حکایت از علاقه اینتل به تصرف کوالکام دارند. البته هنوز پیشنهادی رسمی از طرف این شرکت ارائه نشده اما شایعات در این زمینه بسیار است. به هر حال در روزهای آینده اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم شنید.

4 در مورد “برودکام به صورت رسمی از پیشنهاد تصاحب کوالکام صرف نظر می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH