منتظر اعضای جدید خانواده گلکسی J سامسونگ باشید

حدود یک ماه پیش بود که سامسونگ دو نام تجاری گلکسی J3 استار و گلکسی J7 استار را ثبت کرد. ظاهرا علاوه بر دو مورد ذکر شده، دو عضو دیگر نیز به جمع کهکشانی‌های این کمپانی اضافه شدند. سازمان پتنت‌ها و نام‌های تجاری ایالات متحده (USPTO) به‌تازگی دو نام تجاری گلکسی J3 اوربیت و گلکسی J7 کراون را نیز برای سامسونگ به ثبت رسانده است.

شایعات بسیار زیادی منتشر شده که حکایت از معرفی یک اسمارت‌فون جدید به نام گلکسی J8 2018 از جانب این غول کره‌ای دارند. این اسمارت‌فون با کد SM-J800FN شناخته می‌شود و تنها توسط اتحادیه جهانی وای‌فای تایید شده است. این هندست از باندهای ارتباطی a/b/g/n پشتیبانی می‌کند و در قلب آن تراشه اگزینوس 7870 تعبیه شده که از هشت هسته پردازشی از نوع کورتکس A53 بهره‌مند است.

به نظر می‌رسد سامسونگ در این برهه زمانی، اندیشه خود را بر افزایش تعداد مدل‌های خانواده J متمرکز کرده است. این کمپانی در ماه گذشته میلادی از گوشی گلکسی J2 پرو پرده‌برداری کرده است. ضمن آن‌که اخیرا دو هندست گلکسی J4 و گلکسی J6 نیز در بنچمارک‌ها رویت شده‌اند. اگرچه ثبت اسامی جدید گلکسی J3 Orbit و گلکسی J7 Crown جزییات خاصی از آن‌ها را در اختیار ما نمی‌گذارد اما انتظار می‌رود در این دو هندست از چیپست اگزینوس در کنار اندروید 8 اوریو استفاده شود.

6 در مورد “منتظر اعضای جدید خانواده گلکسی J سامسونگ باشید”

    1. عرفان مهرویی

      سامسونگ انگار کلا فقط زده تو کار تولید بی رویه . تولیداتی که کیفیت ندارن و فقط قصد بالا بردن فروش رو دارن. به نظرم تو برندهای معروف فقط اپل و ال جی ارزش خرید دارن

  1. با سلام کاش سامسونگ سری جی 5 اینچی خودش را به ساعت همیشه روشن always on تجهیز بکند و همچنین 4.7 اینچ را هم در کنار گوشیهایش بگنجاند . تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH