اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes

بررسی اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes: یادداشت‌های رنگارنگ شما!

دنیای امروز آن‌قدر پیچیده و پر مشغله شده که گاهی باعث می‌گردد حتی پیش پا افتاده‌ترین مسائل را نیز به خاطر نیاوریم و ناگهان یک قرارکاری مهم را از دست بدهیم. تهیه یادداشت از وظایف و تصمیمات روزانه را می‌توان یکی از موثرترین و مهم‌ترین راهکارها برای جلوگیری از فراموشی تصمیمات و انجام به‌موقع وظایف دانست.

یادداشت‌ها جدا از هدف مهم یادآوری، به ما اجازه می‌دهند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منظم‌تری را برای زندگی روزانه داشته باشیم و از زمان‌های بیهوده و تلف شده خود بکاهیم. به همین منظور اگر قصد دارید به برنامه‌های روزمره سر و سامان بدهید حتما تا پایان این مقاله با آی‌تی‌رسان همراه شوید. این بار تصمیم داریم باهم به بررسی اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes بپردازیم.

در همان ابتدا با نصب و شروع برنامه به محیط ساده و به‌دور از پیچیدگی این نرم‌افزار پی خواهید برد. توسعه‌دهندگان، آموزش قسمت‌های مختلف این اَپ را با اولین اجرا به کاربر آموزش می‌دهند که البته تعداد آنها نیز کم نیست ولی می‌توانید با لمس دکمه “Skip” کنترل همه‌چیز را خودتان در دست بگیرید.

اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes

در صفحه اصلی چند آیکون مهم وجود دارد که عمده‌ترین نیاز کاربران است. برای ایجاد یادداشت تازه کافیست دکمه” + ” را لمس و شروع به نوشتن نمایید. این برنامه دو دسته یادداشت متن و چِک‌لیست برای کاربر به ارمغان می‌آورد که این تمایز در هنگام استفاده بسیار مفید و کاربردی است. چراکه به راحتی می‌توانید لیست‌های خرید و یادداشت‌هایی را که صرفا جنبه یادآوری دارند از یکدیگر تفکیک کنید.

پس از وارد کردن متن مورد نظرتان می‌توانید برای هر یادداشت رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و در صورت لزوم حتی برای آن یک هشدار تعیین نمایید. هشدارهای اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes متنوع هستند و می‌توانید از بین مواردی مثل: هشدار همراه با زنگ، پین شدن در استاتوس بار و هشدار در زمان دل‌خواه یکی را برگزینید.

این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا با متصل شدن به یک ایمیل از یادداشت‌های او بکاپ تهیه کند تا نگرانی خاصی بابت حذف ناگهانی یادداشت‌ها و… نداشته باشید. ضمنا می‌توانید یادداشت‌های مورد نظرتان را به آسانی با لمس گزینه “Send” با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. یکی از دیگر قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes امکان قفل کردن متون شخصی است. بدین صورت می‌توانید یادداشت‌های خصوصی خود را با استفاده از پسورد ایمن نموده و از دسترس دیگران خارج کنید.

اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes

همچنین باید افزود، افرادی که یادداشت‌های روزانه بسیاری دارند می‌توانند برای جلوگیری از ازدحام و دسته‌بندی وظایف، آنها را به ترتیب زمان، نام و یا حتی رنگ دل‌خواه مرتب کنند. در این برنامه حتی امکان تغییر نحوه نمایش یادداشت نیز تعبیه شده تا اگر تمایل داشتید موارد موجود را به‌ صورت کاشی‌های کنارهم یا به شکل لیست‌های همراه با جزییات مشاهده نمایید. قابلیت جستجو و امکان آرشیو ساختن از یادداشت‌ها نیز از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

در منوی کناری این برنامه یکی از مهم‌ترین گزینه‌های آن قرار گرفته که “Trash Can” نام دارد. در واقع همه یادداشت‌هایی که در گذشته داشته‌اید پس از حذف شدن به سطل زباله منتقل می‌شوند تا درصورت نیاز بتوانید بازهم آنها را بازیابی کنید. این نرم‌افزار درون خود یک تقویم ساده را نیز به کاربر ارایه می‌دهد تا برای یک روز مشخص در هفته‌های آینده یادداشت بنویسید.

اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes

اگر سری به بخش تنظیمات اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes بزنید، گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار می‌گیرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به قابلیت تنظیم تم برای برنامه و ایجاد یک قفل سراسری اشاره کرد. در قسمت تنظیم مَستِر پسورد یا همان قفل سراسری، قادر هستید یک رمز دل‌خواه برای اپلیکیشن درنظر بگیرید تا به‌جز خودتان کسی به این اَپ دسترسی نداشته باشد. تنها عیب این برنامه را می‌توان طراحی اندکی قدیمی آن دانست که به احتمال زیاد در نسخه‌های بعدی برطرف خواهد شد. البته زمانی‌ هم که تصمیم به جستجو می‌گیرید بخشی از متن وارد شده، زیر دکمه ضربدر موجود در باکس جستجو قرار می‌گیرد که به‌ عنوان موردی جزئی قابل چشم‌پوشی است.

به‌ طور کلی باید گفت که اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه یادداشت‌برداری و تعیین وظایف در مارکت‌ها حضور دارند ولی رمز محبوبیت این برنامه سهولت در استفاده و حضور امکانات کاربردی است. بدون شک با این نرم‌افزار می‌توانید وظایف روزانه خود را به‌ راحتی مشخص و یادآوری کنید.

6 در مورد “بررسی اپلیکیشن ColorNote Notepad Notes: یادداشت‌های رنگارنگ شما!”

  1. بسیار عالی اپلیکیشن است
    جهان سپاس از شما بابت معرفی این اپلیکیشن
    میشه گفت در صورت گم شدن گوشی چگونه به یاداشت های خود دست رسی پیدا کنیم ؟

    1. ارتین دستباز

      سلام
      بنده ال سی دی گوشیم سوخته ولی فایلهای بکاپ برنامه را دارم.چجوری تو گوشی جدید بازیابی کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH