شرکت گوپرو دوربین اکشن میان‌رده هیرو را با صفحه‌نمایش لمسی معرفی کرد

شرکت گوپرو (GoPro) همان‌طور که پیش از این به مشتریانش وعده داده بود، قابلیت صفحه لمسی را به دوربین‌های مدل پایین‌تر نیز افزود. این کمپانی با معرفی دوربین میان‌رده گوپرو هیرو سعی کرده که علاوه بر حفظ کاربران خود، مشتریان بیشتری نیز جذب کند.

هیرو (Hero) نام‌ مدل دوربین جدیدی است که به قابلیت صفحه لمسی مجهز شده و کم و بیش شبیه دوربین‌های اکشن هیرو 5 و هیرو 6 است. البته این دوربین فاقد توانایی ضبط ویدیو با سرعت فوق‌ آهسته در کیفیت 4K است. بالاترین کیفیت فیلم‌برداری این دوربین در رزولوشن 1440 پیکسل و نرخ 60 فریم بر ثانیه رقم خواهد خورد.

علی‌رغم آن‌که طراحی این محصول بسیار شبیه هیرو 5 و هیرو 6 است اما بدنه‌ای بسیار مقاوم داشته و تا عمق حدود 10 متری آب به فعالیتش ادامه می‌دهد. این مدل جدید یک نمایشگر 2 اینچی داشته و توانایی ثبت عکس‌های 10 مگاپیکسلی را دارد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به کنترل صدا و تثبیت‌کننده دیجیتالی ویدیو اشاره کرد که با یک تراشه آمبارلا (Ambarella) همراهی می‌شود.

دوربین اکشن هیرو با تجهیزات جانبی کوهنوردی گوپرو نیز سازگار است. به علاوه شرکت گوپرو به همراه این محصول یک اپلیکیشن ارائه کرده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها و ویدیو‌های خود را به گوشی‌های هوشمند منتقل کند.

عنوان ارزان‌ترین دوربین اکشن حال حاضر گوپرو نصیب دوربین اکشن هیرو جدید شده است. این دوربین در وب‌سایت رسمی گوپرو و خرده‌فروشی‌های آنلاین سراسر دنیا با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد. البته قیمت این گجت در منطقه EMEA (شامل اروپا، آفریقا و خاورمیانه) حدود 270 دلار در نظر گرفته شده است.

1 در مورد “شرکت گوپرو دوربین اکشن میان‌رده هیرو را با صفحه‌نمایش لمسی معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH