مشخصات رسمی گوشی شیائومی Mi 6X فاش شد

چند روز پیش شیائومی پرچم‌دار جدید خود را با نام شیائومی می میکس 2S عرضه کرد. به این ترتیب شایعات پیرامون این کمپانی به سمت گوشی‌های شیائومی Mi 7 و شیائومی Mi 6X (که در بازارهای جهانی با نام شیائومی Mi A2 شناخته می‌شود) معطوف شده‌اند.

شیائومی Mi 6X جایگزینی برای اولین اسمارت‌فون پروژه اندروید وان شیائومی یعنی Mi A1 خواهد بود. این دستگاه چند روز پیش در وب‌سایت TENAA رویت شد اما امروز اطلاعات بیش‌تری پیرامون مشخصات این اسمارت‌فون منتشر شده است. با توجه به مشخصات منتشر شده، گوشی Mi 6X از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 626 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است. این دستگاه قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق افزودن کارت حافظه را نیز داراست.

این هندست مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده که نسبت تصویر 18:9 دارد. سیستم‌عامل این گجت نیز مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو خواهد بود. شیائومی Mi 6X با دوربینی دوگانه همراهی می‌شود که شامل دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم به ترتیب f/2.0 و f/1.8 است. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک حسگر 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است. این هندست از یک حسگر اثر انگشت در بخش پشتی بهره‌مند است و انرژی مورد نیاز آن را یک باتری با ظرفیت 2910 میلی‌آمپر ساعت تامین خواهد کرد.

2 در مورد “مشخصات رسمی گوشی شیائومی Mi 6X فاش شد”

  1. سخت افزارش عالیه. امیدوارم قیمتشم خوب باشه مثل همیشه. بدنه هم مثل اینکه فلزی هست.
    واقعا شیائومی خوب کار میکنه.

  2. مطمعنا شیائومی نمیتونه پردازنده ای بسازه که با کرین ۹۷۰ و اسنپدراگون ۸۳۵ و آخرین نسخه اگزینوس رقابت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH