کمپانی ال‌جی نمایشگرهای اولد مورد نیاز هواوی را تامین می‌کند

بر اساس برخی گزارشات از کره‌جنوبی، برای نخستین بار تا به امروز ال‌جی دیسپلی عهده‌دار تامین نمایشگرهای اولد مورد نیاز شرکت هواوی شده است. پنل‌های تولیدی این غول کره‌ای در محصولاتی نظیر گوشی پرچمدار میت RS پورش دیزاین مورد استفاده قرار گرفته است. نمایشگر به‌کار رفته در این مدل از نوع منحنی لبه به لبه با اندازه 6 اینچ است.

نمایشگر میت RS پورش دیزاین برخلاف نمونه موجود در گوشی P20 پرو فاقد بریدگی بوده و تصاویر را با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن QHD پلاس یا همان 2880 در 1440 پیکسل نمایش می‌دهد. ضمن آن‌که گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین همانند ویوو X20 پلاس UD مجهز به یک حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش است. با وجود بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، این دستگاه به یک سنسور اضافی دیگر در بخش پشتی نیز مجهز شده است.

این هندست به تراشه هشت هسته‌ای کایرین 970، 6 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که البته یک نسخه با حافظه 512 گیگابایتی نیز برای برخی بازارهای خاص در نظر گرفته شده است. قیمت این دیوایس لاکچری حدود 2000 دلار خواهد بود. همانند گوشی P20 پرو، این گجت نیز دوربین اصلی سه‌گانه دارد. این مجموعه شامل یک سنسور 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز 20 مگاپیکسلی مونوکروم با f/1.6 و لنز سوم تله‌فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

در حال حاضر ال‌جی دیسپلی پنل‌های مصرفی کمپانی‌های ال‌جی الکترونیکس و شیائومی را تامین می کند. از سوی دیگر سامسونگ دیسپلی نیز مسئولیت تامین پنل‌های اولد مورد نیاز گوشی‌ آی‌فون X اپل را بر عهده دارد. انتظار می‌رود ال‌جی در آینده پنل‌های اولد بیش‌تری را در اختیار هواوی قرار دهد. با این‌حال هم اکنون بیش از 95 درصد بازار پنل‌های اولد موبایلی در انحصار شرکت سامسونگ قرار دارد. کمپانی هواوی سومین برند برتر در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود.

1 در مورد “کمپانی ال‌جی نمایشگرهای اولد مورد نیاز هواوی را تامین می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH