زمان رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی مشخص شد

شرکت شیائومی اعلام کرد گوشی گیمینگ خود را که از پردازنده اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد، به زودی رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات مندرج در پوستر رسمی منتشر شده، تائید شد که این محصول جدید در روز 13 آوریل (24 فروردین) معرفی می‌شود.

در این پوستر از ژو شانگ‌ژو به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌گذاری شیائومی دعوت شده است تا در این مراسم حضور یابد. مطابق دعوت‌نامه منتشر شده، مراسم رونمایی از گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک روز 13 آوریل و ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی در چین برگزار خواهد شد. اولین بار حدود یک ماه قبل بود که بنچمارک AnTuTu از گوشی گیمینگ بلک شارک صحبت به میان آورد. بعد از آن نیز نوبت به بنچمارک گیک‌بنچ رسید تا این گجت با پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم در آن حاضر شود. این هندست در زمان انجام تست‌های گیک‌بنچ اندروید اوریو را اجرا می‌کرد.

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، این هندست در سه نسخه عرضه شده که نسخه اول آن شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه دوم دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و سرانجام نسخه سوم مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. هم‌چنین گوشی گیمینگ بلک شارک از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی کرده و مانند گوشی گیمینگ ریزر، از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره‌مند خواهد بود.

1 در مورد “زمان رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH