رندرهای جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس با چهار دوربین منتشر شد

اچ‌تی‌سی یکی از شرکت‌هایی است که هنوز پرچمدار جدید خود را عرضه نکرده است. پیش از این تصاویری از نمای جلو و پشتی گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس منتشر شده بود اما بر اساس اخبار جدید، باید شاهد به‌کارگیری آخرین چیپست تولیدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 در این هندست باشیم.

جدیدترین اطلاعات در مورد این گوشی از Yahoo! Taiwan منتشر شده که چند رندر جدید از نمای جلو و پشتی آن را نشان می‌دهد. ظاهرا گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس دارای دو دوربین به عنوان دوربین اصلی با چینش افقی و دو دوربین در جلو به عنوان دوربین سلفی خواهد بود.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، دوربین اصلی دارای یک فلش LED دوگانه است و در زیر آن حسگر دایره‌ای شکل اثر انگشت قرار دارد. نمای جلویی دستگاه در تسخیر صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18 به 9 قرار دارد. تایوانی‌ها در این گوشی به‌مانند گلکسی S9 سامسونگ‌ از طراحی متقارن استفاده کرده و از نمایشگر برش خورده در آن خبری نیست.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، دوربین دوگانه گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس را دو لنز 12 و 16 مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد و به احتمال فراوان یکی از آن‌ها سنسور IMX363 سونی است که به‌تازگی شاهد به‌کارگیری از آن در گوشی شیائومی می میکس 2S بودیم. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با اندروید 8 اوریو، رابط کاربری Sense UI 10 و پشتیبانی کامل از برنامه Treble به بازار عرضه خواهد شد. گفته شده که در ماه می به صورت رسمی از این دستگاه رونمایی می‌شود.

6 در مورد “رندرهای جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس با چهار دوربین منتشر شد”

  1. طراحی قدیمی و تکراری با حاشیه زیاد
    دوربین نچندان خوب
    سخت افزار د حد پرچمدار نیست
    پس چیه این گوشی خوبه ؟؟!

    1. اچ تی سی نماد کیفیته از ده به بعد واقعا گوشی هاش عالیه،اچ تی سی پرچمداراش از پرچمدارای بقیه شرکت ها چیزی کم نداره که هیچ تو یه سری موارد سرترم هست تستای سرعتو دوربینو اسپیکرو تو یوتیوب ببینید،سرعتش از s9 بیشتر با اینکه پردازندش اسنپ 835 هست بنظرم این شرکت از نظر مدیریت ضعیفه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH