هواوی نرم‌افزار فروشگاهی اختصاصی خود را راه‌اندازی می‌کند

کمپانی هواوی برخلاف رقبای خود دارای یک نرم‌افزار فروشگاهی داخلی با دسترسی جهانی نبوده است. حال این شرکت چینی با اعلام رونمایی از نرم‌افزار AppGallery و عرضه آن برای تمامی کاربران گوشی‌های خود، گامی بزرگ در جهت رسیدن به صدر لیست تولیدکنندگان جهانی گوشی‌های هوشمند برداشته است.

بد نیست بدانید مالکان گوشی های P20 و P20 پرو به صورت پیش‌فرض از این برنامه بهره‌مند خواهند شد. در مورد این نرم افزار باید گفت که AppGallery در صفحه ابتدایی خود دارای پنج زبانه با عناوین Featured ،Category ،Top ،Manager و Me خواهد بود. در قسمت Me تمامی تنظیمات و اولویت‌های نرم‌افزاری کاربر ذخیره می‌شود. از آن‌جایی که هواوی بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی تلفن همراه در چین است، بسیاری از نرم‌افزارها در دسته‌بندی‌های مختلف با هدف بازار آسیا قرار گرفته‌اند.

به عنوان مثال، Amap به عنوان نرم‌افزار ناوبری، WeChat به عنوان نرم‌افزار ارتباطی و QQMusic به عنوان نرم‌افزار سرگرمی در دسته‌های مربوط به خود جای گرفته‌اند. البته نرم‌افزارهای معمولی‌تری چون فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب نیز در این فروشگاه موجود هستند. مالکان گوشی‌های هواوی برای دریافت این نرم‌افزارها به آدرس wap2.hispace.hicloud.com ارجاع داده شده و برنامه مورد نظر را به صورت خودکار دریافت خواهند کرد. این نرم‌افزار فروشگاهی می‌تواند از زبانه Me غیر فعال شده و یا در صورت تمایل کاربر از روی گوشی حذف شود.

3 در مورد “هواوی نرم‌افزار فروشگاهی اختصاصی خود را راه‌اندازی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH