گوشی گلکسی J7 Duo با دوربین دوگانه و دستیار بیکسبی عرضه می‌شود

انتظار می‌رود اسمارت‌فون جدید کمپانی سامسونگ که با شماره مدل SM-J720F شناخته می‌شود، در واقع همان گلکسی J7 Duo باشد. بر طبق گزارشات لو رفته، این دستگاه با قابلیت فوکوس زنده برای ثبت تصاویر با افکت بوکه، دستیار صوتی بیکسبی و یک باتری قابل تعویض در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

باید عنوان کرد که اطلاعات مذکور منبع موثقی داشته و از دفترچه راهنمای این اسمارت‌فون به‌دست آمده است. ویژگی جالب گلکسی J7 Duo را می‌توان باتری قابل تعویض آن دانست که در آخرین گوشی‌های عضو سری J چنین قابلیتی کنار گذاشته شده بود.

مورد بعدی بهره‌گیری از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی است که برای نخستین بار در یک اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید افزود که در این هندست خبری از وجود دکمه فیزیکی برای بیکسبی نیست. دوربین اصلی گلکسی J7 Duo نیز دارای دو سنسور خواهد بود که توانایی خلق افکت بوکه با استفاده از فوکوس زنده را دارد.

با نگاهی به دیگر میان‌رده‌های سامسونگ مثل گلکسی C7 2017 که با نام گلکسی J7 پلاس هم شناخته می‌شود، می‌توان حدس زد که دستاورد جدید کره‌ای‌ها از دو لنز دوربین با رزولوشن‌های 13 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و 5 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت تصویر 16 به 9 و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، تراشه اگزینوس 7885 و سیستم‌عامل اندروید اوریو اشاره نمود.

3 در مورد “گوشی گلکسی J7 Duo با دوربین دوگانه و دستیار بیکسبی عرضه می‌شود”

  1. خیلی خوبه که سامسونگ به فکر کسایی که پول کمتری دارن هم هست
    و برخی از امکانات پرچمداراش رو توی میان رده هم میزاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH