SSD

وسترن دیجیتال از SSD بی‌سیم و سریع‌ترین فلش درایو 256 گیگابایتی دنیا رونمایی کرد

در نمایشگاه CES 2018 هر دو برند مشهور سان‌ دیسک و WD شرکت وسترن دیجیتال سه محصول ارائه کردند. یک SSD بی‌سیم، یک SSD کامپکت (فشرده) و یک USB درایو با ظرفیت بالا که هر کدام به نوبه خود ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارند.

ُSSD بیسیم

SSD بی‌سیم

محصول اول وسترن دیجیتال،  WD My Passport Wireless SSD است که با الهام از SSD‌های قبلی، این مدل نیز به صورت یک اسلات کارت SD یکپارچه ساخته شده و قادر است اطلاعات را با سرعت 65 مگابایت بر ثانیه بخواند. همچنین این دستگاه مجهز به یک دکمه کپی با مکانیسم تک لمس برای راحت‌تر شدن کار تخلیه فایل‌های عکس و ویدیو از روی دوربین‌ها است. به علاوه، بعد از یکبار انجام بک‌آپ گیری و تایید دستگاه، شما قادر خواهید با استفاده از اتصال وای‌فای 802.11ac به تمام فایل‌ها از جمله فیلم‌ها و تصاویر دسترسی داشته و با یک‌بار اتصال به گوشی، قادر خواهید بود که محتویات SSD، تصاویر و ویدیو‌ها را مستقیما از روی هارد MY Passport  بدون نیاز به کابل، ویرایش و یا ذخیره کنید.

وسترن دیجیتال ادعا می‌کند که عمر باتری تا بیش از 10 ساعت در استفاده بی‌وقفه پاسخگو خواهد بود که برای یک روز کاری با فعالیت زیاد به نظر کافی می‌رسد و حتی اگر زمانی نیاز بود، می‌توانید از باتری 6700 میلی‌آمپر داخلی آن برای شارژ گوشی یا تبلت خود با استفاده از کابل USB 3.0 بهره بگیرید. قیمت آن نیز بسته به ظرفیت از 250 دلار برای مدل‌های 250 گیگابایتی تا 800 دلار برای مدل‌های تا دو ترابایت متغیر است.

SSD کامپکت

SSD کامپکت فوق پرتابل

محصول دیگر حاضر در لیست، SSD فوق پرتابل USB-C سان دیسک است. این SSD بسیار کوچک  قادر به سرعت خوانش بیش از 550 مگابایت بر ثانیه و دارای ظرفیت‌هایی بین 250 گیگابایت تا 2 ترابایت است. این گجت همچنین دارای گواهینامه IP55 است که نشان دهنده مقاومت در برابر بارش سبک باران، غبار و گرد و خاک و افتادن از ارتفاع‌ کم (منظور عدم مقاومت در برابر ضربه و برخورد شدید) است. قیمت آن نیز از 100 دلار برای حافظه‌های 250 گیگابایتی تا 700 دلار برای مدل‌های 2 ترابایتی متفاوت است.

الترافیت سان دیسک

فلش درایو الترا فیت

آخرین محصول، SanDisk Ultra Fit است که به ادعای وسترن دیجیتال کوچکترین فلش درایو USB 256 گیگابایتی دنیاست و خوشبختانه آنقدر بزرگ است که موقع متصل کردنش به لپتاپ بتوان آن را دید! فلش درایو الترا فیت قادر است اطلاعات را با سرعت 130 مگابایت بر ثانیه خوانش کند و با هر دو نوع پورت USB 2.0 و 3.0 کار می‌کند.

البته برند سان دیسک امسال در نمایشگاه CES 2018، از یک سورپرایز دیگر نیز رونمایی نمود و کوچکترین فلش درایو USB-C یک ترابایتی دنیا را نیز عرضه که ما در آتی رسان خبر این رکورد شکنی را در این مقاله به اطلاع شما رسانیدم.

4 در مورد “وسترن دیجیتال از SSD بی‌سیم و سریع‌ترین فلش درایو 256 گیگابایتی دنیا رونمایی کرد”

  1. فلش درایوی که سن دیسک ساخته بود ۱ ترابایت خیلی از این بهتره ..۲۵۶ گیگ خیلی کمه اونم برای دوربین عکاسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH