پیام رسان داخلی

مردم باید کمک کنند تا کوچ از تلگرام به پیام‌رسان داخلی انجام شود!

پس از صحبت‌های فراوانی که از سوی مسئولین برای فیلترینگ تلگرام و انتقال کاربران ایرانی از این پیام‌رسان خارجی به پیام‌رسان داخلی انجام شد، یکی از دغدغه‌هایی که مدیران وزارت ارتباطات و فضای مجازی کشور دارند، عدم همکاری مردم در روند این انتقال است که توضیحاتی پیرامون نگرانی‌های موجود در این موضوع توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی ارایه شده است.

تلگرام

به گزارش آی‌تی‌رسان، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در دیدار با فعالان و اهالی فضای مجازی با اشاره به ملزومات انتقال کاربران ایرانی از پیام‌رسان تلگرام به پیام‌رسان داخلی گفت:

ما باید به دنبال استقلال در زمینه فضای مجازی برویم و از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی که همان شبکه‌های پیام‌رسان داخلی است، کوچ کنیم. مردم اگر بدانند چه منافعی برای کشور در این انتقال نهفته است، قطعا کمک می‌کنند تا بتوانیم با موفقیت این انتقال را انجام دهیم.

وی در ادامه به نگرانی‌های مردم در زمینه حریم خصوصی در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی اشاره کرد و گفت:

همان‌طور که رهبری فرمودند و ما نیز قبل از این با قوه قضاییه هماهنگ کردیم، تدابیری برای حفظ حریم شخصی افراد در نظر گرفته شده است و تا زمانی که جرمی اتفاق نیفتاده و قوه قضاییه درخواستی نکرده، مسئولیتی متوجه صاحبان کانال‌ها نباشد.

2 در مورد “مردم باید کمک کنند تا کوچ از تلگرام به پیام‌رسان داخلی انجام شود!”

  1. من که سروش رو فارغ از دیدگاه سیاسی و شوایعی ک وجود داره نصب کردم الان یه ساله راضیم نمیگم‌مشکل نداره ها ولی الان خیلی از مشکلاتشم رفع شده مخاطبینمم زیاد شدن توش از اون حالت کسلی و بی مزگی در اومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH