ارز دیجیتال تلگرام

بیش از 80 درصد کاربران فعال تلگرام هویت ایرانی دارند!

مسئولین دولتی ماه‌هاست به دلیل حضور بیش از پیش کاربران ایرانی در پیام رسان تلگرام حساس شده‌اند و به دنبال راهی هستند تا انحصار این پیام رسان خارجی را بشکنند و مردم را به سمت و سوی پیام رسان‌های داخلی سوق دهند ولی تابحال موفقیت چندانی نصیب پیام رسان‌های داخلی نشده است و در جدیدترین بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که تلگرام برخلاف ادعاهای مدیران آن، شدیدا به ایرانی‌ها وابسته است، بلکه بیش از 80 درصد کاربران فعال آن را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، حضور کاربران ایرانی در پیام رسان تلگرام به قدری زیاد شده است که مسئولان این پیام رسان به این موضوع پی برده و البته در یک اقدامی عجیب، این حضور حداکثری را نادیده می‌گیرند ولی خبر فیلترینگ این پیام رسان در ایران می‌تواند یک ضرر هنگفت به تلگرام زده و مشکلات فراوانی را برای آن‌ها بوجود بیاورد.

طبق جدیدترین تحقیقی که توسط یک گروه انجام شده است، بیش از 80 درصد کاربران فعال تلگرام، ایرانی‌ها هستند که سهم تهرانی‌ها در این بین بیش از استان‌های دیگر بوده که دلیل آن جمعیت بالای این استان نیز هست. نکته جالب دیگر در مورد نتایج این نظرسنجی گذران وقت 5 تا 9 ساعته ایرانی‌ها در این پیام رسان خارجی است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد در صورتی که دسترسی کاربران ایرانی به این پیام رسان قطع شود، قطعا تلگرام با بحران بزرگی روبرو خواهد شد و بسیاری از برنامه‌های مالی این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار خوهد گرفت. گفتنی است که تلگرام در روزهای اخیر با مشکل فیلترینگ در روسیه نیز مواجه شده ولی تاثیر چندانی در روند استفاده از این پیام رسان نداشته است.

3 در مورد “بیش از 80 درصد کاربران فعال تلگرام هویت ایرانی دارند!”

  1. از ایتی رسان بعید بود این حرف!!
    تلگرام چند روزه پیش به تعداد 200 ملیون کاربر رسیده
    کلا 30 ملیونش ایرانی هستن !

    1. منم با این دوستمون موافقم
      کلا ایران 80 ملیون جمعیت داره
      چطوری 80 درصد از 200 ملیون نفره تلگرامه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH