سودجویی از تلگرام تصویر اصلی

مسئول فیلترینگ کشور هم از تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کند!

در روزهای اخیر صحبت‌های فراوانی برای فیلترینگ تلگرام در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود و مسدود شدن تلگرام جدی شده است. بر خلاف روزهای قبل از سال 97 که مصاحبه‌های بسیار ضد و نقیضی در رسانه‌ها پیرامون فیلترینگ تلگرام منتشر می‌شد، در روزهای اخیر صحبت‌های منتشر شده کاملا هماهنگ بوده و همگی به طور کلی بر قطعی بودن فیلترینگ تلگرام دلالت دارند.

تلگرام

به گزارش آی‌تی‌رسان، سیدابولحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مصاحبه‌ای پیرامون قطعیت فیلترینگ تلگرام گفت:

مردم باید توجه داشته باشند که می‌توانند از هر پیام رسانی استفاده کنند ولی پیام رسان مذکور می‌بایست از قوانین کشور تبعیت کند. تلگرام نیز از این قانون مستثنا نبوده و در صورتی که از قوانین کشور تبعیت نکند، تصمیمات قاطعی در مورد آن خواهیم گرفت ولی هنوز تصمیمی در رابطه با این پیام رسان اتخاذ نشده است.

وی در ادامه افزود:

ما به دنبال پیام رسان داخلی هستیم که بتوانیم زمینه اشتغال‌زایی فراوانی در آن ایجاد کنیم و زمینه را برای حضور کانال‌های پرطرفدار در تلگرام را در این پیام رسان‌های داخلی فراهم کرده و تسهیلاتی را برای حضور آنها در نظر بگیریم.

سیدابولحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون استفاده از تلگرام و اینستاگرام گفت:

من هم از این دو شبکه اجتماعی استفاده می‌کنم ولی به پیام رسان‌های داخلی متعهد هستم و از آنها نیز بهره می‌گیرم. ما طبق دستور رییس جمهور موظف هستیم کشور را از انحصار تلگرام خارج کنیم و این موضوع باید در سال 97 اجرایی شود و اولین پیام رسان کشور، یک پیام رسان داخلی باشد. سایر پیام رسان‌ها نیز به شرط تبعیت از قوانین کشور می‌توانند در کشور ما فعالیت کنند.

6 در مورد “مسئول فیلترینگ کشور هم از تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کند!”

  1. شما که نمی تونی بنویسی توئیتر چرا نظر میدی وداد از بیگانه میکنی چطور شده ما از تمام تکنولوژی دنیا از جمله پزشکی هوایی دریایی ووو استفاده میکنیم ودنیا هم فیلترش نمیکنه وبه تمام بشریت تقدیم تقدیم میکنه انوقت ما با یک پیام رسانی که هنوز بچه نوپایی هم نیست! باید تمام درب ها رو به روی خودمون ببندیم نه داداش اینا نیست باید ظرفیت داشت باید با دنیا تعامل داشت همین چین و روسیه هم با ایران ارتباط داره هم با عربستان ووو!!خوب توئیتر بد? فیسبوک بد? تلگرام بد? وایبر بد? گوگل پلاس بد? همه رو بزاریم کنار! چونکه داره سروش میاد! پس احترام به انتخاب مردم چی!! ففط موقع انتخابات مردم خوبند! الان شدیم اخی!! کمی هم باید به شعور مردم وبه انتخابشان احترام گذاشت زوری که نمیشه رفت (بهشت) !!!

  2. بابا جان اینا که حرف بدی نزدند…باید پیام رسان داخلی باشد ….مگر حرف بدی است….. .داغ می کنید ….تاکی باید چشمتون به بیگانه باشه ……شما سایت های دنیایی دیجیتال باید پشتیبان این موضوع باشید…..هی میگین کشور از نظر مثلا دیجیتال سخت افزار نرم افزار عقب مانده است خوب هی بشینیم نگاه کنیم…….کی باید ما شروع کنیم…….همه چیز را به سخره گرفتید…اگر از شما باشد ما تا 1000سال دیگه باید مصرف کننده باشیم درهرچیز ……امریکا نمی دانم چین کره روسیه و….نرم افزار وسخت افزار ..گوشی ایفون ونوت تولید کنننننننند …..ماهم به به وچه چه کنیم……اگر بحث دست یابی به اطلاعات هم هست یعنی اطلاعات ما را فیسبوک وتویتر وتلگرام ندارند…..ریز وبم همه مارا دارند هر جا هم بخواهند بی اطلاع ما از آن استفاده می کنن………رسوایی فیسبوک که مال ایران ومسئولان ما نیست……………90میلیون کاربر را حراج کردند…………تازه گفته اند پاک کردن تمام اطلاعات از فیسبوک هم فایده ندارد وآنها هروقت بخواهند درهرکجا شما را رصد می کنن……….یعنی تلگرام اطلاعات را ندارد……..تلگرام دارد ارز دیجیتال میزند……..هزینه اش را از کجا می آورد …………………دروف گفته دوست داران ما کمک می کنند…………چرا اون دوستان پولدار را معرفی نمی کنننننننند……………بعد ارز دیجیتال نیاز به چی دارد ……………………..کاربر…………………..آن هم ایران……………….داد از سادگی ودلدان به غرب و…………

  3. چه فیلتر کنن چه نکنن ما به کار خودمون ادامه میدیم
    چون دیدن روسیه نمیتونه فیلتر کنه اینا هم نمیتونن
    گفتن دیگه فیلتر نمیکنیم اره جون خودتون

  4. فیلتر تلگرام هیچی نیس مردم با فیلترشکن از تلگرام استفاده میکنن . همه مردم از فیسبوک و یوتیوب استفاده میکنن . اونا هم فیلتر هستن . تازه فیلترشکن های اندروید و آیفون کاملا مجانی و پر سرعت هستن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH