رندرهای گلکسی A6 و +A6 مجهز به نمایشگر Infinity منتشر شد

در حال حاضر شایعات مبنی بر آن هستند که سامسونگ قصد دارد دو عضو ارزان‌قیمت‌تر را به خانواده گلکسی A اضافه کند. این دو هندست با نام‌های گلکسی A6 و گلکسی +A6 روانه بازار خواهند شد و به‌تازگی رندرهایی از این دو توسط لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلاس منتشر شده است که طراحی این دو میان‌رده را به نمایش می‌گذارد.

با نگاهی به این رندرها در می‌یابیم این دو اسمارت‌فون طراحی مشابه‌ای را با دو مدل گلکسی A8 و +A8 خواهند داشت که چندی پیش توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد. این به معنای استفاده از نمایشگر بزرگ و با نسبت تصویر 18.5 به 9 و هم‌چنین وجود حاشیه‌های بسیار اندک در بخش بالایی و پایینی این اسمارت‌فون است. هم‌چنین می‌توانیم سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی این اسمارت‌فون مشاهده کنیم که در مکانی مشابه با گلکسی S9 تعبیه شده است.

هم‌چنین برخلاف گلکسی +A8 که نسخه گران‌تر محسوب می‌شود، در گلکسی +A6 از دوربینی دوگانه استفاده شده است که انتظار می‌رود لنز دوم از نوع تله فوتو باشد. با این حال گلکسی A6 از یک سنسور معمولی استفاده می‌کند؛ در دو مدل نیز از یک فلاش LED استفاده شده است. از دیگر مشخصات این هندست می‌توان به استفاده از پورت میکرو USB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

در رابطه با اندازه این هندست با توجه به جزییات منتشر شده توسط ایوان بلاس، گلکسی A6 از ابعادی تقریبا برابر با گلکسی A8 استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که گلکسی A6 از نمایشگری 5.6 اینچی از نوع امولد استفاده خواهد کرد و در گلکسی +A6 از نمایشگری با ابعاد بیشتر از 6 اینچی استفاده می‌شود. به جز ابعاد، این دو مدل در نوع پردازنده مورد استفاده نیز تفاوت‌هایی دارند. گلکسی A6 از چیپست اگزینوس 7870 در کنار 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند. این در حالی است که نسخه پلاس به چیپست اسنپدارگون 626 و 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

در نهایت، جالب است که بدانید این دو اسمارت‌فون ممکن است در برخی از مناطق دنیا با نام J8 و +J8 عرضه شوند. این موضوع برای کشورهایی اتفاق خواهد افتاد که محبوبیت سری J در آن‌ها بیشتر از خانواده A است.

4 در مورد “رندرهای گلکسی A6 و +A6 مجهز به نمایشگر Infinity منتشر شد”

    1. اره خیلی خوبه اینطوری کسایی که پول پرچمدار ندارن
      میرن میان رده هارو میخرن که تقریبا شبیه به اونان

  1. کاش سامسونگ هم عرضه داشت مثل هواوی یه میان رده ارزون قیمت ولی خوب می‌ساخت اما حیف که نمیتونه چون فقط بلده پول برندش بگیره همین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH