سامسونگ و گوگل به دنبال خریداری بخش سلامت دیجیتال نوکیا

هنگامی که نوکیا شرکت Withings را خریداری نمود، وعده آغاز فصلی جدید در دفتر تکنولوژی شرکت را داد. در آن زمان شرکت فرانسوی Withings برای تولید ابزارآلات دیجیتال و هوشمند خود در حوزه سلامت مانند سیستم‌های هوشمند خواب، ردیاب فعالیت‌های مختلف و اندازه‌گیری فشار خون مشهور بود.

حال پس از گذشت دو سال از این اقدام، نوکیا به دنبال فروش این شرکت است. هم اکنون شرکت فنلاندی این شرکت را تحت برند خود و با نام بخش سلامت نوکیا به فروش گذاشته است و به گزارش روزنامه فرانسوی LeMonde، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه سلامت دیجیتال مانند سامسونگ و گوگل به دنبال تصاحب آن هستند.

نوکیا در سال 2016 Withings را به قیمت 192 میلیون دلار خریداری کرد، اما در حال حاضر ارزش شرکت سلامت نوکیا مشخص نیست. اگرچه شرکت‌های سامسونگ و گوگل در بین خریداران دیده می‌شوند، نشریه LeMonde اعتقاد دارد به خاطر اهمیت فناوری هوش مصنوعی در منطقه، احتمالا یک شرکت فرانسوی موفق به خرید آن خواهد شد.

در گزارش مالی سال گذشته نوکیا، ارزش این شرکت حدود 172 میلیون دلار برآورد شده بود. می‌توان گفت در نهایت شرکت فنلاندی این بخش را به قیمتی کمتر از مقداری که خود خریداری نموده، به فروش خواهد رساند.

1 در مورد “سامسونگ و گوگل به دنبال خریداری بخش سلامت دیجیتال نوکیا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH