قرارداد 1.9 میلیار دلاری سامسونگ برای گوریل‌های کره‌ای!

galaxy-s3-gorilla-glass21

شرکت سامسونگ  با عقد قراردادی به ارزش 1.9 میلیارد دلار با شرکت کره‌ای کورنینگ توانست بخش عمده‌ای از بازار نمایشگرهای همراه را در اختیار خود بگیرد.

کمپانی کره‌ای کورنینگ یکی از شرکت‌های خاص در صنایع دیجیتالی محسوب می‌شود زیرا در تمامی موارد ممکن دستی بر آتش دارد ولی مشهورترین محصولات این شرکت شیشه‌های گوریلا(Gorilla Glass) است که به عنوان یک لایه بر روی نمایشگرهای بیشتر تلفن‌های همراه هوشمند امروزی و تبلت‌های بازار به چشم می‌خورد. قرارداد همکاری مابین کورنینگ و سامسونگ شامل افزایش  سهم سامسونگ به 43 درصد  از سهام این شرکت با نام  کامل Corning Precision Materials co.limited خواهد بود و اعلان رسمی این قرارداد با شعار مشارکت تمام عیار صورت پذیرفت.

ارزش این قرارداد همکاری 1.9 بیلیون برآورد شده است که برابر با 7.4 درصد از کل شهام شرکت محاسبه گردیده است. وندل پی ویک مدیر اجرایی کورنینگ در این باره می‌گوید:”این قرارداد منافع بالایی را از نظر مالی و استراتژیک برای سامسونگ و کورنینگ دربرداشته است .” همچنین کینام کیم رییس و مدیر ارشد اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ درباره این قرارداد این چنین گفت: “ما برای تلفیق دانش و توانایی‌های خود با دانش متخصصین شرکت کورنینگ برای ایجاد بستری نو از سیستم‌های نمایش لحظه شماری می‌کنیم و می‌خواهیم با این مشارکت درهای جدیدی را برای بخش‌های کشف نشده بازار نمایشگرها و حتی سایر محصولات برای خود بگشاییم.”

همچنین این قرارداد با تمدید تولید شیشه‌های نمایشگر ال‌سی‌دی برای سامسونگ توسط کورنینگ همراه بود، بدین ترتیب این شرکت تا سال 2023 میلادی از محصولات تولیدی کورنینگ استفاده خواهد نمود و علاوه بر این امکان تمدید 2 میلیارد دلاری و خرید سهام بیشتر توسط سامسونگ نیز به عنوان بخشی از قرارداد منظور شده است که بازه زمانی آن تا روز پایانی سال 2015 درنظر گرفته شده است.

3 در مورد “قرارداد 1.9 میلیار دلاری سامسونگ برای گوریل‌های کره‌ای!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH