ایسوس از ذن‌فون مکس پرو M1 با اندروید اوریو و باتری 5000 میلی‌آمپری رونمایی کرد

در حالی که تا روز گذشته صحبت از عرضه قریب الوقع گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 بود شرکت ایسوس همه را غافلگیر کرد و همین امروز از گوشی جدید میان‌رده خود رونمایی کرد. هر چند که ایسوس قصد دارد این گوشی سری ذن‌فون را ابتدا در کشور هند وارد بازار نماید اما ظاهرا برای عرضه جهانی آن نیز برنامه‌ریز کرده است.

طبق اطلاعات موجود قرار است گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 با رم 3 گیگابایت و حافظه 32 گیگابایتی به قیمت 160 دلار و با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی به قیمت 200 دلار از روز سوم ماه مه (کمتر از ده روز دیگر) در بازار هند به فروش برسد. اما با این حال گفته می‌شود مشتریان اندونزیایی از فردا به این مدل گوشی دسترسی خواهند داشت!

به علاوه شرکت ایسوس اعلام کرده است که یک مدل از مکس پرو M1 نیز با رم 6 گیگابایتی و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی برای عرضه به بازار آماده کرده اما هنوز در مورد جزئیات قیمت آن توضیحی داده نشده است. همچنین همانطور که قبلا نیز در خبر مربوط به تصاویر لو رفته گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 اشاره کرده بودیم، قرار است این گوشی یک تجربه خالص اندرویدی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد اما هیچ صحبتی در مورد اندروید وان نشده است.

با این حال فعلا این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 به دست مشتریان خواهد رسید اما ایسوس این وعده را داده است که گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 به‌روزرسانی اندروید Q را زمانی که نسخه جدید منتشر شود، دریافت خواهد کرد. همچنین مشخصاتی که ایسوس برای این گوشی در نظر گرفته بسیار جذاب است. صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی پلاس (1080 در 2160 پیکسل)، پردازنده اسنپ‌دراگون 636 کوالکام و یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری در دل آن قرار دارد.

در پشت گوشی نیز یک دوربین دوگانه (13 + 5 مگاپیکسلی) به همراه سنسور شناسایی اثر انگشت جا خوش کرده است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ثانویه سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و دارای یک اسلات سوم برای استفاده اختصاصی به منظور حافظه‌های میکرو SD است و این امکان را به کاربر می‌دهد که حافظه ذخیره‌سازی گوشی را تا 2 ترابایت افزایش دهد. به علاوه گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 دارای یک طراحی فلزی فوق‌العاده زیباست و در دو رنگ سیاه (Deepsea Black) و نقره‌ای (Meteor Silver) در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

1 در مورد “ایسوس از ذن‌فون مکس پرو M1 با اندروید اوریو و باتری 5000 میلی‌آمپری رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH