سرانجام مایکروسافت تمامی گوشی‌های ویندوز 10 خود را به فروش رساند

بالاخره شرکت مایکروسافت آخرین گوشی ویندوز 10 خود را نیز به فروش رساند و پرونده ویندوزفون را برای مدتی نامشخص به بایگانی فرستاد.

این شرکت آخرین گوشی لومیا با طراحی خود را مدت‌ها قبل عرضه کرده بود و در طول یکی دو سال اخیر تنها گوشی‌های ویندوزی دیگر شرکت‌ها در فروشگاه اینترنتی مایکروسافت برای فروش عرضه می‌شدند. این مدل‌های اندک به گوشی‌های Alcatel Idol 4S و HP Elite x3 محدود می‌شدند و در طی چند ماه گذشته آنها و حتی داک‌های بازی HP نیز کم‌کم به فروش رسیدند.

و سرانجام در این هفته شاهد به فروش رسیدن آخرین گوشی به مشتری خوش‌شانس (شاید هم بدشانس) بودیم. البته اگر شما هنوز هم به این گوشی‌های ویندوزی علاقه‌مند هستید می‌توانید برخی از مدل‌ها را در سایت‌هایی مانند آمازون و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کنید. جالب اینجاست که در همین زمان که مایکروسافت دیگر محصولی برای فروش ندارد شرکت و فروشنده آنلاین گوشی‌های هوشمند وایلی فاکس (Wileyfox) بار دیگر به طور کاملا تصادفی مانند مایکروسافت شروع به فروش محصولات ارزان قیمت خود کرده است.

اما برای کسانی که مایکروسافت را دوست دارند …

احتمالا دفعه بعد که قرار باشد یک بار دیگر در فروشگاه آنلاین مایکروسافت یک گوشی ویندوزی برای فروش مشاهده کنیم، آن محصول، گوشی پر رمز و راز آینده شرکت با نام آندرومدا (Andromeda) باشد. البته نمی‌توان به مایکروسافت خورده گرفت که اقدام به فروش گوشی با یک سیستم عامل مرده بگیرد ولی در هر صورت در فروشگاه آنلاین شرکت هنوز هم مدل‌های دیگری برای فروش قرار دارد. با این تفاوت که تقریبا همگی محصولات شرکت سامسونگ هستند که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند.

به علاوه مطمئن باشید تا زمانی که شما طرفداران این غول نرم افزاری، پشتیبان محصولاتش باشید، شرکت نیز دست از تلاش برنخواهد داشت. زیرا این دستگاه‌ها سازگاری بالایی با نرم‌افزار‌های مایکروسافت دارند و هزاران ساعت کار سنگین بر روی آنها انجام گرفته است تا برای این منظور بهینه سازی شوند. پس حداقل فعلا می‌توانید با همین محصولات اندرویدی سازگار با اکوسیستم آنها سر کنید تا زمانی که گوشی آندرومدای افسانه‌ای از راه برسد.

2 در مورد “سرانجام مایکروسافت تمامی گوشی‌های ویندوز 10 خود را به فروش رساند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH