ال‌جی G7 ThinQ به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با روشنایی فوق‌العاده مجهز خواهد بود

با وجود این‌که اسمارت‌فون ال‌جی G7 ThinQ هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است؛ اما ال‌جی از قابلیتی رونمایی کرده که مطمئنا یکی از ویژگی‌های کلیدی و برجسته این گوشی به شمار می‌آید.

به گفته ال‌جی، پرچم‌دار بعدی این کمپانی به یک نمایشگر فوق‌العاده روشن موسوم به Super Bright مجهز خواهد شد. این عنوان برای نمایشگر مذکور نامی مناسب است؛ زیرا پنل آن می‌تواند روشنایی معادل با 1000 نیت داشته باشد که برای یک اسمارت‌فون بسیار چشمگیر است و روشنایی خروجی آن در مقایسه با گوشی‌های ال‌جی G6 و V30 تقریبا 2 برابر خواهد بود.

بهره‌مندی از این میزان روشنایی فوق‌العاده در شرایط نوری فضاهای غیرمسقف، مفید واقع شده و مشاهده محتوای نمایشگر در زیر نور خورشید را تسهیل می‌کند. در عین حال، مصرف انرژی نیز در مقایسه با محصول شاخص سال گذشته یعنی ال‌جی G6 به میزان 30 درصد کاهش یافته است.

همچنین با توجه به تصاویر نمایش داده شده در نشریات مطبوعاتی، نمایشگر G7 ThinQ دارای بریدگی خواهد بود. با توجه به اطلاعات لو رفته از ال‌جی G7 طی چند هفته گذشته این موضوع چندان تعجب‌آور نخواهد بود. با این‌حال همان‌طور که در تصویر دوم قابل مشاهده است، احتمالا با استفاده از پس‌زمینه مشکی امکان مخفی سازی بریدگی نمایشگر فراهم می‌شود.

منوی تنظیمات نمایشگر گوشی ال‌جی G7

ال‌جی تصمیم گرفته تا در گوشی G7 ThinQ و نمایشگر فوق‌العاده روشن آن از فناوری IPS LCD استفاده کند. این پنل با قطر 6.1 اینچی خود دارای رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5 به 9 است. به عبارت دیگر، نمایشگر ال‌جی G7 ThinQ حتی از نمونه موجود در ال‌جی G6 نیز کشیده‌تر است. نمایشگر G7 فضای رنگی DCI-P3 را به صورت 100 درصدی پوشش خواهد داد و این ویژگی بی‌نظیر به لحاظ فنی می‌تواند رنگ‌ها را به شکل زیباتر و روشن‌تری نمایش دهد. این آزادی عمل در اختیار کاربران قرار گرفته است تا از میان 6 حالت مختلف نمایشی یکی را انتخاب نموده و تنظیم تعادل رنگی را مطابق با سلایق خود انجام دهند.

این‌ها کلیه اطلاعات رسمی مخابره شده پیرامون اسمارت‌فون جدید ال‌جی تا به امروز هستند. اما شایعات به بسیاری از ابهامات باقیمانده پاسخ داده‌اند. گفته می‌شود که ال‌جی G7 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. با این‌حال اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گوشی با یک دوربین اصلی دوگانه، حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی، دکمه پاور در سمت راست بدنه و یک دکمه اضافی در سمت چپ دستگاه به منظور دسترسی سریع به دستیار گوگل عرضه خواهد شد. قرار است ال‌جی G7 ThinQ در روز 2 مه و طی رویدادی در شهر نیویورک به صورت عمومی معرفی شود.

2 در مورد “ال‌جی G7 ThinQ به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با روشنایی فوق‌العاده مجهز خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH