نقل و انتقال گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در اولین ماه فروش از مرز 40 میلیون دستگاه گذشت

براساس تحلیل‌گران Canalys، علی‌رغم آن که خانواده S9 در مقایسه با پرچم‌داران سال گذشته گستره عرضه بیشتری را تجربه کردند، اما نتوانستند نسبت به سری گلکسی S8 رکورد بهتری را در زمینه تعداد فروش در اولین ماه عرضه به جای گذارند.

همانطور که در گزارش آمده است، سامسونگ موفق به نقل و انتقال 40 میلیون دستگاه گلکسی S9 و S9 پلاس در اولین ماه عرضه این محصول شده است؛ رقمی مشابه و برابر با گلکسی S8 در سال گذشته. بعلاوه ظاهرا دوربین‌های دوگانه S9 پلاس تاثیر خود را به خوبی در این آمار نشان داده است و کاربران اقبال بیشتری نسبت به خرید آن داشته‌اند. همین امر موجب می‌شود تا به صورت کلی سود سالیانه شرکت کره‌ای افزایش یافته باشد. از 8 میلیون دستگاه عرضه شده به بازار، تنها 2.8 میلیون آن به مقصد آمریکا ارایه شده است؛ در حالی که مقصد بیش از یک میلیون دستگاه بازار کشور سازنده، یعنی کره جنوبی، بوده است.

با این تفاسیر باید گفت پرچم‌دار جدید سامسونگ باز هم در شکستن رکورد خانواده گلکسی S7 ناموفق بوده است. در مارس سال 2016 گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اج موفق به ثبت رکورد فروش 9 میلیون دستگاه در اولین ماه عرضه خود شده بودند. در ادامه موفقیت‌های این خانواده، فروش یک ساله آنها به 48 میلیون دستگاه رسیده بود. عددی که برای گلکسی S8 و S8 پلاس در مدت یک سال تنها به 41 میلیون دستگاه رسید. با توجه به مقدار فروش یک ماهه خانواده گلکسی S9 پیش‌بینی می‌شود میزان فروش یک ساله این هندست به 45 میلیون دستگاه برسد. ظاهرا سیاست‌های سامسونگ در گسترش بازار فروش خود که منجر به تخفیف این محصولات در برخی بازارها شده است، شرایط را عوض نکرده و تنها سود فروش را برای غول کره‌ای کاهش داده است. با تمام این تفاسیر، در صورتی که جایگاه فعلی این شرکت در بازار اسمارت‌فون‌ها حفظ شود، نباید آنها را شکست خورده قلمداد کرد.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند با توجه به افزایش رقبای پایین قیمت پرچم‌داران جدید سامسونگ و البته خط مشی این شرکت در حفظ روند فروش خود، در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش قیمت گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس خواهیم بود. شاید نمونه بارز این مورد را بتوان در هواوی پی 20 مشاهده کرد؛ جایی که علاوه بر ارایه امکانات بیشتر، شاهد قیمت منصفانه‌تری نسبت به این قابلیت‌ها هستیم. با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه گلکسی نوت 9، که طبق اخبار و شایعات در انتهای تابستان میلادی خواهد بود، باید شاهد تصمیم‌گیری جدید شرکت کره‌ای در خصوص قیمت پرچم‌داران فعلی و جدید خود باشیم.

2 در مورد “نقل و انتقال گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در اولین ماه فروش از مرز 40 میلیون دستگاه گذشت”

  1. اولا درباره دوربین چیزی که ما دیدیم در تست ها تو حالت فیلم برادی و عکس توی تاریکی یا نبود نور s۹ پلاس بهتر بود و فقط توی نور روز و توی زوم p۲۰ pro کمی بهتر بود یه دلیل دوربین سه گانه اما پی ۲۰ پرو شارژ وایرلس نداره , بلوتوث ۵ نداره , کیفیت صفحه نمایش گلکسی رو نداره , بلندی و کیفیت صدای گلکسی رو نداره و جک هدفون نداره و سی پی یو و گرافیکش هم بسیار ضعیف تر از گلکسی اس ۹ هستش.

    هواوی پی ۲۰ مشاهده کرد؛ جایی که علاوه بر ارایه امکانات بیشتر، شاهد قیمت منصفانه‌تری نسبت به این قابلیت‌ها هستیم . دقیقا میشه این جمله توی متن رو واضح بگید هووای p20 پرو چه امکانات بیشتری داره ؟

    و اینکه یکم از سایت ترنجی و…. یاد بگیرید که جواب کاربر هاشو تو بخش نظرات میده . ندیدم نویسنده های اینجا هیچ وقت جوابی داده باشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH