سامسونگ گلکسی A6 2018 در یک ویدیو رسمی رویت شد

نمایش ویدیوهای مربوط به اسمارت‌فون‌های معرفی نشده سامسونگ پدیده چندان معمولی به‌شمار نمی‌آید. گلکسی A6 2018 جدیدترین دستگاهی است که پیش از معرفی رسمی در راهنمای ویدیویی روش استفاده از محصول به نمایش درآمده است. این اسمارت‌فون طی چند هفته گذشته بارها سرتیترهای خبری را به خود اختصاص داد.

به نظر می‌رسد که این ویدیوی ظاهرا رسمی توسط سامسونگ ویتنام تهیه شده است و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی A6 2018 را نمایش می‌دهد. اگرچه اکنون می‌دانیم که این هندست مجهز به یک نمایشگر 5.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن +HD خواهد بود. آگاهی از اطلاعات تایید شده پیش از معرفی رسمی محصول، موضوعی همواره مطلوب است.

همچنین گلکسی A6 2018 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربینی مشابه در پنل جلویی بهره می‌گیرد. هر 2 دوربین مجهز به فلاش LED هستند؛ اما جالب این‌که سنسور موجود در نزدیکی دوربین سلفی قادر به تنظیم میزان شدت روشنایی خود است.

در محتوای نمایشی ویدیو به جزئیات سخت‌افزاری این اسمارت‌فون هیچ اشاره‌ای نشده است. اما شایعات از این حکایت دارند که گلکسی A6 2018 مجهز به پردازنده اگزینوس 7870 به همراه 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. این اسمارت‌فون در کنار برادر قدرتمندتر خود یعنی گلکسی A6 پلاس (2018) که احتمالا دارای یک دوربین  دوگانه و پردازنده اسنپ‌دراگون 625 است، معرفی خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ گلکسی A6 2018 در یک ویدیو رسمی رویت شد”

  1. با سلام متاسفانه سامسونگ پنل پشتی گوشیهایش را تغییر نمی دهدجایگاه دوربین و کوچک نمودن لنز ان و بالا بردن مثل گوشیهای هواوی و … که جقدر خلاقانه عمل میکنندو گوشی زیباتر دیده میشود ….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH