حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب اپل‌واچ جان یک دختر جوان آمریکایی را نجات داد

طبق گزارش WFTS، هنگامی که دیانا ریکتنویلد 18 ساله در کلیسای منطقه تامپای فلوریدا حضور داشت، اعلانی از اپل‌واچ خود دریافت کرد مبنی بر رسیدن شدت ضربان قلبش به 190 طپش در دقیقه و به او توصیه کرده بود که هرچه سریع‌تر خود را به پزشک برساند.

اپل‌واچ

مادر او نیز که یک پرستار حرفه‌‌ای است، با جدی گرفتن این اعلان اپل‌واچ، به سرعت او را به اورژانس بیمارستان منتقل می‌کند و در آنجا بعد از انجام چند آزمایش، پزشکان متوجه وجود یک بیماری مزمن کلیوی خطرناک در دیانا می‌شوند که هیچ‌گونه علایمی را پیش از این نشان نداده بود.

بعد از این رویداد مادر دیانا با ارسال نامه‌ای به شرکت اپل و شرح ماجرا این‌طور می‌گوید که اگر هشدار به موقع اپل‌واچ در مورد ضربان قلب نبود، ما هرگز متوجه وجود این عارضه کلیه‌ای خطرناک در دیانا نمی‌شدیم. من صادقانه باور دارم که ساعت هوشمند شرکت شما، جان دختر من را نجات داده است. به همین خاطر از اپل به خاطر ساخت این محصول ارزشمند، برای همیشه صمیمانه سپاسگزار خواهم بود.

تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز شخصا با ارسال جوابیه‌ای به مادر دیانا و دخترش از اشتراک و انتشار این ماجرا با آن‌ها تشکر کرد. در حقیقت این اولین بار نیست که فردی مدعی شده که اپل‌واچ سبب نجات جان او از مرگ شده است. سال گذشته نیز یک زن بعد از یک تصادف وحشتناک با ارسال پیام کمک اضطراری به پلیس از طریق اپل‌واچ از مرگ حتمی نجات یافته بود. به علاوه  در سال 2017 نیز یک مرد نیویورکی با کمک اپل‌واچ متوجه وجود یک آمبولی ریوی در بدن خود شده بود.

2 در مورد “حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب اپل‌واچ جان یک دختر جوان آمریکایی را نجات داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH