فروش گلکسی S9 در کره ناامید کننده بوده است

بر اساس گزارشی از کره جنوبی، فروش گلکسی S9 در این کشور ناامید کننده بوده است. در این گزارش آمده فروش کلی این هندست در کشور سازنده خود از زمان عرضه حدود 707 هزار دستگاه بوده که این میزان نسبت به فروش یک میلیون دستگاهی گلکسی S8 در مدت زمان مشابه بسیار کمتر است.

گزارش مذکور با اشاره به کاهش فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ، میزان فروش این گوشی در ماه مارس، به عنوان اولین ماه عرضه را 476 هزار دستگاه عنوان کرده که این تعداد با کاهشی قابل توجه در ماه آوریل به 231 هزار دستگاه رسیده است.

البته این داستان در مورد گوشی آی‌فون X و برای اپل نیز اتفاق افتاده بود. پس از عرضه در ماه نوامبر، در چهار ماه ابتدایی ارایه این گوشی میزان فروش 475 هزار دستگاه بوده که این میزان در ماه بعد به تنها 70 هزار دستگاه کاهش یافته است. در آن زمان یکی از شرکت‌های محلی مخابراتی در این خصوص این چنین اظهار نظر کرد:

با توجه به عدم عرضه هیچ رقیب قدرتمندی برای این گوشی، فروش 70 هزار دستگاه برای آی‌فون X مقدار بسیار کمی خواهد بود.

3 در مورد “فروش گلکسی S9 در کره ناامید کننده بوده است”

  1. داریوش : کلا امار فروش پرچمدار ها کم شده فقط مربوط به سامسونگ و یا ایفون نیست مربوط به همه برند هاست . و اینکه همیشه سری اس فروش بیشتری رو نسبت به نوت داشته . من خودم عاشق نوت هستم با اینکه اس 9 پلاس خریدم منتظرم نوت بیاد و عوضش کنم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH