طراحی نوکیا X6 در یک پوستر تبلیغاتی به تایید رسید

نوکیا X6 بار دیگر و این مرتبه در یک پوستر تبلیغاتی که مجددا طراحی آن‌را مورد تایید قرار می‌دهد به نمایش درآمده است. برخلاف شایعات قبلی که از معرفی این هندست در روز 27 آوریل حکایت داشتند، کمپانی HMD Global نهایتا اعلام کرد که از اولین اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر برش‌خورده خود در روز 16 مه رونمایی خواهد کرد. اکنون که تنها 9 روز مانده به معرفی نوکیا X6، یک خرده‌فروش چینی پوستر تبلیغاتی این گوشی را منتشر کرده که شامل تصاویر رسمی نوکیا X6 است.

این پوستر که ظاهرا توسط یک خرده‌فروش ساخته شده است، نگرش بسیار مناسبی از دستگاه جدید نوکیا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نوکیا X6 از ساختار شیشه و آلومینیوم که در حال تبدیل شدن به یک رویه معمول در صنعت است، بهره‌مند خواهد شد. احتمالا سبک طراحی متمایزی برای پنل جلویی گوشی در نظر گرفته می‌شود. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر کشیده 5.8 اینچی با یک بریدگی کوچک در بخش فوقانی و حاشیه باریک در قسمت تحتانی آن است. بعلاوه در دو طرف بدنه گوشی نیز حواشی باریکی قابل رویت هستند. در قسمت پشتی دستگاه، نوکیا X6 با استفاده از چیدمان عمودی ماژول دوربین و اسکنر اثرانگشت دایروی از طراحی مشابه با برخی هندست‌های جدید نوکیا بهره می‌گیرد. مشخصات فنی اسمارت‌فون جدید HMD Global شامل پردازنده اسنپ‌دراگون 636 ساخت شرکت کوالکام و 6 گیگابایت حافظه رم است که یقینا میزان قابل‌توجهی محسوب می‌شود. همچنین بر اساس برخی شایعات، کمپانی مشغول آماده‌سازی مدلی با 4 گیگابایت رم و پردازنده مدیاتک P60 است.

در حال حاضر موسسه خرده‌فروشی سانینگ (Suning) در حال برگزاری یک مسابقه عکاسی است که در تاریخ 20 مه به پایان می‌رسد. به عنوان بخشی از جوایز مسابقه، گوشی جدید نوکیا X6 به افراد ثبت‌کننده 10 عکس برتر اعطا خواهد شد؛ در حالی‌که 3 نفر دیگر جوایز نقدی دریافت می‌کنند. مشخص نیست که چرا خرده‌فروش، روز 20 مه را به عنوان زمان پایان رقابت در نظر گرفته است؛ اما با توجه به رونمایی از اسمارت‌فون تنها چند روز پیش از این رویداد، احتمالا می‌توان روز 20 مه را به عنوان زمان عرضه جدیدترین دستگاه کمپانی HMD Global در چین قلمداد کرد.

3 در مورد “طراحی نوکیا X6 در یک پوستر تبلیغاتی به تایید رسید”

  1. دیگه طراحی همه گوشیها دقیقا شبیه هم شده با سخت افزار تقریبا مشابه،از این به بعد موقع خرید گوشی به فروشنده میگیم اقا یه گوشی بدین لطفا،فروشنده میگه چه مدلی میخواین؟و ما میگیم فرقی نداره هر کدومو خودتون خواستین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH