تک‌شاخ سیلیکون پاور وارد می‌شود! فلش مموری با طرحی خاص!

SPPR_2014-Year-of-the-Horse-Special-Edition_Touch-T03_02

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح حافظه در دنیا برای سال 2014 میلادی فلش‌های Touch T03 و Firma F80 خود را با طرح اسب و تک‌شاخ به تعداد محدود عرضه خواهد کرد. سال جدید چینی در راه است و امسال نیز به نام اسب نامگذاری شده است؛ کمپانی سیلیکون پاور نیز به همین مناسبت دو محصول بسیار محبوب خود یعنی فلش‌های Touch T03 و Firma F80 را با طرح اسب و تک‌شاخ وارد بازار خواهد کرد. در فرهنگ چینی، اسب نماد شجاعت و اقتدار است و این نماد همواره الهام بخش مردم چین بوده و نشان از عزم راسخ آنها برای انجام امور مختلف دارد. کمپانی سیلیکون پاور نیز امید دارد با ارائه مدل جدیدی از دو محصول محبوب خود که منقوش به طرح‌های یاد شده هستند الهام‌بخش کاربران خود باشد.

دو محصول جدید کمپانی سیلیکون پاور که مشخصات کامل فلش‌های Touch T03 و Firma F80 را دارند مطابق با جدیدترین مد اروپا طراحی شده‌اند و با بدنه تمام فلز عرضه خواهند شد. این دو مدل در مقایسه با فلش‌های معمولی، به خاطر طرح اسب روی بدنه، رنگ و بویی شرقی دارند و فرهنگ غنی مردمان قاره کهن را در ذهن کاربران تداعی خواهند کرد. گفتنی است طرح جدید با استفاده از فناوری لیزری Co2 روی بدنه مدل‌های Touch T03 و Firma F80 حک شده است. محصولات جدید سیلیکون پاور تلفیقی از هنر، مد و فناوری را در خود دارند و بهترین انتخاب برای هدیه و جای گرفتن در کلکسیون خوش‌سلیقه‌ها هستند. این دو فلش به همراه فناوری COB عرضه شده‌اند و کاملا دربرابر آب، گرد و غبار و لرزش مقاوم هستند.

SPPR_2014-Year-of-the-Horse-Special-Edition_Firma-F80_02

فلش‌های Touch T03 و Firma F80 ابعاد بسیار کوچکی دارند و به راحتی برای کاربران قابل حمل می‌باشند. برای پاسخگویی به نیاز کاربران مختلف، مدل Touch T03 در ظرفیت‌های 4، 8، 16 و 32 گیگابایتی و مدل Firma F80 در سه ظرفیت 8، 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. کلیه فلش‌های USB سیلیکون پاور با ضمانت مادام‌العمر این کمپانی و به همراه نرم‌افزار رایگان دانلود ویجت و نسخه آزمایشی ابزار امنیت اینترنتی نورتون به مدت 60 روز عرضه می‌شوند.

لازم به ذکر است که فلش مموری‌های سیلیکون پاور را می‌توانید با گارانتی داده پرداز رایانه متین از بازار تهیه کنید.

1 در مورد “تک‌شاخ سیلیکون پاور وارد می‌شود! فلش مموری با طرحی خاص!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH