6 دلیل برای آنکه بدانید دانلود هاتگرام خوب است!

اپلیکیشن هاتگرام این روزها بعد از تلگرام طلایی از جمله اپلیکیشن‌های پرکاربردی است که به دلیل استفاده خاصی که دارد، مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و دست به دست می‌چرخد. این اپلیکیشن اما علاوه بر امکان خاصی که در خود جای داده، امکانات دیگری نیز دارد که قابل توجه است.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که استفاده کردن از این نسخه غیررسمی تلگرام را توجیه کرده و یکی از گزینه‌های خوب برای جایگزین کردن آن با ابزارهای مختلف ورود به تلگرام شمرده می‌شود.

آپدیت تلگرام هاتگرام

1- با هاتگرام بدون محدودیت به تلگرام دسترسی دارید

اولین ویژگی مهم اپلیکیشن هاتگرام دسترسی بدون محدودیت به پیام رسان مسدود شده تلگرام است که برای بسیاری از کاربران ایرانی به یک معضل بزرگ تبدیل شده و جهت ورود به این پیام رسان مسدود شده از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند ولی کیفیت آن‌ها خوب نبوده و حتی بعضا از امنیت مناسبی برخوردار نیستند.

در تست‌های عملی ما کیفیت این پیام رسان خوب ارزیابی شده و همانند تلگرام طلایی که به نظر می‌رسد هاتگرام کپی برابر اصل آن است، از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

2- رابط کاربری هاتگرام جذاب و متفاوت است

نکته دوم از دلایل استفاده اپلیکیشن هاتگرام رابط کاربر خوب و جذابی است که در آن وجود داشته و عملا باعث می‌شود که کاربران از نسخه ساده تلگرام که جذابیت بصری خاصی نداشت، به یک پیام رسان بر پایه تلگرام وارد شده و از امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوند.

در این پیام رسان همانند سایر اپلیکیشن‌های مشابه، کانال‌ها و گروه‌ها دسته بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند بنا بر نیاز خود و بدون سردرگمی به بخش موردنظرش دسترسی داشته باشد. به طور مثال در هاتگرام به یک تب دسترسی دارید که می‌توانید به کانال‌ها و گروه‌های مختلف مراجعه و موارد دلخواه خود را کپی یا فروارد نمایید و به محل قبلی بازگردید.

این امکان را قبل از این در پیام رسان گپ و همچنین تلگرام طلایی دیده بودیم که اتفاقا امکان جالبی است و کاربر لازم نیست که برای دسترسی به یک محتوا به طور کلی از محیط چت دو نفره یا گروه‌ها خارج شود تا به یک کانال دیگر دسترسی داشته باشد.

از دیگر امکانات موجود در هاتگرام، جزیی‌تر کردن منوی آن است که برای پیدا کردن موارد پرکاربرد نیاز نیست منوهای تو در توی زیادی را طی نمایید و بسیاری از آن‌ها با تغییراتی که مسئولین هاتگرام اعمال کرده‌اند، به صورت دم دستی در اختیار شما هستند.

از دیگر موارد موجود در رابط کاربری هاتگرام وجود تاریخ شمسی بوده که در اختیار کاربر قرار گرفته است. شما می‌توانید تم اپ را تغییر دهید، قبل از ارسال استیکر پیش نمایشی از آن ببینید و سپس ارسال نمایید، از قابلیت فوروارد چندگانه استفاده کنید، امکان قرار دادن تصویر پشت زمینه اختصاصی برای هر گفتگو، نمایش فهرست مخاطبان آنلاین، امکان تغییر ترتیب چت‌ها و امکانات دیگری که در هاتگرام در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

3- با هاتگرام امنیت دیگر کارهای‌تان حفظ می‌شود!

یکی از اپلیکیشن‌هایی که این روزها در انواع و اقسام مختلف در موبایل کاربران وجود داشته و عملا جزو اصلی‌ترین ابزارهای فعال در دستگاه ایرانی‌ها به شمار می‌رود، پروکسی‌هایی است که به دلیل استقبال فراوان کاربران پس از فیلترینگ تلگرام زیاد شده و اغلب از منابع غیرمشخص منتشر شده‌اند و پشتیبان رسمی و معتبری ندارند.

این اتفاق باعث شده است که امنیت بسیاری از کاربران به خطر افتاده و در مواردی مانند کار با اینترنت بانک و یا اپلیکیشن‌های پرداخت، عملا دسترسی بسیاری از اطلاعات شخصی و بانکی ایشان به دست افرادی بیفتد که هیچ نشانی از آن‌ها وجود ندارد ولی با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند هاتگرام می‌توانید بدون آنکه نگران دسترسی غیرمجاز به دیگر اطلاعات و برنامه‌هایتان باشید، از ابزارهای مالی بهره ببرید و به گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی خود دسترسی پیدا کنید.

4- در هاتگرام همه چیز دسته بندی شده است

نکته بعدی که در این نسخه غیر رسمی تلگرام وجود دارد، دسته بندی‌های اختصاصی و بسیار کاملی است که همانند تلگرام طلایی مطالب خوب و پربازدید همه کانال‌های فارسی در یکجا جمع شده و کاربر بدون نیاز به عضویت در کانال‌های مختلف خبری و آموزشی می‌تواند به بهترین محتوا دسترسی داشته باشد.

شما در اپلیکیشن هاتگرام به ویدیوهای جذاب موجود در فضای مجازی دسترسی دارید، در تب دیگری پربازدیدترین تصاویر اینترنتی قابل مشاهده است، متن و خبرهای روز نیز تب دیگری است که شما در این نسخه غیررسمی تلگرام به آن دسترسی دارید، در تب دیگر گیف‌ها و تصاویر متحرک داغ روز نمایش داده می‌شود و آخرین تب نیز به موزیک‌های داخلی و خارجی اختصاص دارد که  تقریبا هیچ محدودیتی در آن نیست!

شما می‌توانید مطالب این بخش را برای دیگران فوروارد کنید و یا جزییات بیشتری از این پست‌ها را مشاهده نمایید. نکته جالب دیگر در این بخش از هاتگرام امکان جستجوی آن است که با توجه به بخش مطالب داغ شما همانند یک موتور جستجو می‌توانید روی سرچ این اپلیکیشن حساب کنید!

5- هاتگرام در صورت اتصال، سرعت و کیفیت خوبی دارد

یکی از مشکلات این روزهای کاربران ایرانی در دسترسی به تلگرام استفاده از پروکسی‌هایی است که علیرغم اتصال به تلگرام از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. البته قطع و وصلی‌های هاتگرام نسبتا زیاد است ولی در صورتی‌که اتصال شما به سرورهای این پیام رسان برقرار شود، تقریبا کیفیت بی نظیری را شاهد خواهید بود که در دیگر ابزارهای مشابه ندیده‌اید!

حتی کیفیت سرعت دانلود و آپلود این نسخه غیررسمی به قدری بالاست که همانند تلگرام طلایی به اشتباه افتادیم که واقعا سرورهای CDN این پیام رسان از داخل کشور برچیده شدند و دسترسی به آن‌ها قطع شده است؟ این شائبه وقتی بیشتر جدی می‌شود که بدانید تماس صوتی همانند زمانی که تلگرام فیلتر نشده بود، قطع بوده و عملا هاتگرام، همان تلگرام قبلی است!

6- حفظ حریم خصوصی شما در هاتگرام با ابزارهای بسیار جالب

از دیگر دلایل استفاده این نسخه غیر رسمی از تلگرام امکانات جالبی است که در بخش حفظ حریم شخصی کاربران وجود دارد. شما در اپلیکیشن هاتگرام می‌توانید برای گفتگوهای شخصی و گروهی خود که دوست ندارید در دسترس دیگران باشد، رمز اختصاصی تعیین کنید!

همچنین می‌توانید گفتگوهای شخصی خود را پنهان کرده و صرفا خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید که برای بسیاری از افراد امکان بی نظیری به شمار می‌رود. همچنین شما قادرید تاریخچه گفتگوی خود را با هر فرد و گروهی پاک کنید، بدون اینکه نگران بازگشت آن‌ها باشید.

همچنین از دیگر امکانات مربوط به حفظ حریم شخصی کاربران امکان ترک گروه‌های کاربری بدون متوجه شدن سایر اعضاست که یک قابلیت بسیار جالب به نظر می‌رسد. قابل ذکر است که شما بدون اینکه نگران حذف “گروه ترک شده” باشید، می‌توانید بازگردید.

از دیگر امکانات مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت این اپلیکیشن می‌توان به تمام ابزارهای موجود در تلگرام اشاره کرد که در هاتگرام نیز وجود دارند. به طور مثال شما می‌توانید نمایش آخرین حضور خود را مدیریت کنید، امکان تماس و اضافه کردن گروه را مشخص نمایید، برای کل اپ پسورد تعیین کنید، ورود دو مرحله‌ای را اکتیو و نشست‌های فعال را مشاهده کرده و در صورت لزوم بعضی از اتصالات را غیر فعال کنید.

هاتگرام

دانلود هاتگرام

5 در مورد “6 دلیل برای آنکه بدانید دانلود هاتگرام خوب است!”

  1. اگر تلگرام بد است و باید فیلتر بشود و استفاده از فیلترشکن هم جرم است، پس این هاتگرام یا تلگرام طلایی یا … چگونه مجازند و حاکمیت هم با آنها کاری ندارد؟
    بنظر می رسد که کاربران این تلگرامهای ایرانیزه شده امنیت نسخه اصلی تلگرام را نداشته باشند…

  2. سلام به نظر من فقط نسخه اصلی تلگرام قابل اعتماد است و اگر ما بگوییم از نسخه اصلی تلگرام پیشی گرفته است حتما حقه ای است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH